Filtrul de aer se poate curata in prima faza, demontandu-l si suflandul din partea curata spre partea murdara, cu aer comprimat. Asta nu inseamna ca nu mai trebuie schimbat dupa curatare, dar daca cumva era infundat, masina va merge bine o perioada. In cazul tau, daca filtrul ar fi problema, dupa aceasta curatare, nu ar mai aparea eroarea.
Daca rezolvi cu filtrul de aer, iar eroarea ramane, probabil debitmetrul de aer este defect. Persoana care a facut diagnoza, putea sa verifice valorile debitmetrului, eventual cu filtrul demontat.
Erorile care aprind martorul motor, trebuie sterse, altfel motorul ramane intr-un fel de regim de avarie, si ignora piesa noua.
Am pus eu un ras de tester mic
Nu mi-a dat voie sa sterg eroare
Dar apropo
Nu are simptome ca si cum. Nu ar avea putere sau ceva de genul
Cel mai probabil problema ta nu are nicio legatura cu filtru de aer. Mass air flow sensor e un senzor care iti masoara cantitatea de aer ce intra in motor. In românia este numit si debitmetru. Cel mai probabil de acolo e problema. Cauta pe google sa vezi cum arata, nu ar trebui sa fie foarte scump si e relativ usor de schimbat daca te pricepi cat de cat. Daca mai ai si alte nelamuriri scrie-mi