| Cocuta_Cristina_1991 a întrebat:

Am un golf 3 1.9 TDi si nu prinde viteza, adica treapta 1, 2, 3,4 trage foarte bine, dupa treapta 5 pe la 120 km la ora accelerez trage bine si deodata nu mai trage, viteza ramane usor pe loc in descrestere, parca imi taie cineva motorina, ca sa trec de aceasta problema, iau piciorul de pe pedala de acceleratie si accelerez, acum trece de 120 km/h ajung pe la 130 si se intampla acelasi fenomen dupa care iar iau piciorul de pe acceleratie si iar accelerez depasesc momentul pana pe la 135-140 dupa care gata..nu mai trage si tot asa pana ajung undeva la 180 si iar acelasi fenomen. se aude si turbo parca in acele momente limita practic nu se mai invarte cum trebuie.si mai am ceva de mentinat cand o pornesc la rece si bag picioru la fund in pedala de acelerati se acelereaza pana la 2.000 si parca acolo il sugruma ceva timp de 2 secunde si dupa aia se tureaza pana la refuz si acelasi fenomen daca il repet se intampla pana se incalzeste putin motoru dupa aceia turometru si motoru se tureaza normal.ok o alta problema cand o acelerez la rece la refuz si se sugruma la 2.000 in bord undeva pe la sigurante se aude un contactor cum cupleaza cand se sugruma cand isi da drumu si se tureaza la refuz iar tac parca sar decupla cand ii dau drumu la acceleratie iar tac cand o turez iar tac deci eu nu siu ce doamne sa ii fac la golfu asta 1.9 tdi.am verificat vacumurile furtunele valvele egr le-am schimbat am verificat debitmetru l-am schimbat.mi-e frica sa nu fie de la turbina sau catalizator sa fie infundat sau eu stiu ce doamne intercoleru nu ii spart sa zici ca scapa presiune sau eu stiu am verificat mai am turbina si catalizatoru parca merge asa infundat evacuarea nustiu.....eu am cumparat-o de la un mos care nu depasea 100 cu ia acum s-ar putea dati-va cu parerea unde sa incep sa schimb?

6 răspunsuri:
| AwGenetix a răspuns:

Pare turbina fara geometrie. clapeta acceleratie ai verificat?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mie imi suna a modul de protectie, de la supraalimentare.
Fa o diagnoza, ca de obicei apare problema asta, cel putin la TDI-urile de la Golf 4 in sus.

| Cocuta_Cristina_1991 explică (pentru AwGenetix):

Ii cu geometrie fixa bypass. si clapeta acelerati de unde ca ii electronica happy trebuie sa mai verific ceva am un vacum ce pleaca in bord pe acolo undeva la copiutar sigurat cred ca ceva de acolo imi da limp mod sigurat

| Cocuta_Cristina_1991 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Cred ca am gasit problema find cu geometrie fixa vacumu ala de pe turbina acuator sau cum ii zice ii blocat ca nu misca de loc am bagat pistol cu aier pe el si nimic si la omomendat o puscat membrana aia si acum sufla dar trebuie si schimbat happy cred ca de acolo am eu plobleme pentru ca am citit pe net la o anumita turatie isi face presiune pe intercoler si deschide acuatoru ceva pe acolo si la mine era intepenit si cu pistolu cu aier la despetenit eu cu totul laughing))

| Cocuta_Cristina_1991 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Al meu ii golf 3 dar nu arata pare a golf 4 ii modificat rot la el

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Cocuta_Cristina_1991):

Exact asa se intampla si la geometria variabila, intepeneste un actuator, si nu mai poate inchide turbina la presiunea maxima, o depaseste si taie din motorina, ca sa nu strice motorul.
Pe Golf 3 este si motor AFN, ala e chiar mai performant decat ALH-ul de pe Golf 4, nu e deloc simplu. Si cred ca are geometrie variabila. Mai este un TDI cu 90 cp, ala e cu geometrie fixa. AFN are 110 cp.