Mie imi suna a modul de protectie, de la supraalimentare.
Fa o diagnoza, ca de obicei apare problema asta, cel putin la TDI-urile de la Golf 4 in sus.
Ii cu geometrie fixa bypass. si clapeta acelerati de unde ca ii electronica trebuie sa mai verific ceva am un vacum ce pleaca in bord pe acolo undeva la copiutar sigurat cred ca ceva de acolo imi da limp mod sigurat
Cred ca am gasit problema find cu geometrie fixa vacumu ala de pe turbina acuator sau cum ii zice ii blocat ca nu misca de loc am bagat pistol cu aier pe el si nimic si la omomendat o puscat membrana aia si acum sufla dar trebuie si schimbat cred ca de acolo am eu plobleme pentru ca am citit pe net la o anumita turatie isi face presiune pe intercoler si deschide acuatoru ceva pe acolo si la mine era intepenit si cu pistolu cu aier la despetenit eu cu totul ))
Al meu ii golf 3 dar nu arata pare a golf 4 ii modificat rot la el
Exact asa se intampla si la geometria variabila, intepeneste un actuator, si nu mai poate inchide turbina la presiunea maxima, o depaseste si taie din motorina, ca sa nu strice motorul.
Pe Golf 3 este si motor AFN, ala e chiar mai performant decat ALH-ul de pe Golf 4, nu e deloc simplu. Si cred ca are geometrie variabila. Mai este un TDI cu 90 cp, ala e cu geometrie fixa. AFN are 110 cp.