Banuiesc ca e de la butuc. Injectoare doar in cazul in care invarte de 6-5 ori electromotorul pana porneste. Daca ai compresia buna la motor iti porneste repede. Bujiile nici nu se pune problema fiindca nu e cazul e cald afara. Eu am bujiile arse si tot porneste masina.
Stai ca nu mai inteleg nimic. Deci : este 3(start) 2(contact) 1 (deblocare volan) 0 (blocare volan cu cheia scoasa) Cand pornesti motorul dai pe 3, sare la 2 si ramane acolo. Daca ti-a murit motorul trebuie sai dai inapoi pe 1 dupa care dai sa pornesti motorul. La laguna trebuie sa scot cartela, o introduc apoi apas pe start. La toate masiniile sunt la fel daca moare motorul, trebuie sa dea o tura inapoi cheia pe 1, dupa care o poate porni.
Daca i mai fac asa de 50ori o sa ai probleme cu ia normal .....Pai e si normal sa dai cheia inapoi daca s-a oprit motoru singur ...In fine cred ca ai inteles ce am vrut sa zic in mare parte
Un prieten a avut aceeaşi problemă, EGR-ul a fost de vină. După ce o duci la service, în funcţie de erori poate să îţi pună un diagnostic (filtre, injectoare, etc)
David24876 întreabă: