Trebuie de testat ceasurile pe diagnoza.
E posibil sa fi fost desfacute si sa nu fi fost calibrate bine acele.
Cand e motorul oprit acul sta exact la 0km/h sau sta mai jos?
In general mai exista o mica marja de eroare intre kilometrajul afisat si realitate, dar sincer nu am idee care e aceea marja.
Cat despre abs, nu are treaba cu ceasurile, fie e ceva senzor care face figuri, fie asa trebuie sa intre.
In conditiile astea ar trebui de facut un test cu diagnoza sa se vada daca e calibrat bine.
Cand sunt testate acele se duc la maxim, revin la 0, mai apoi se duc la un numar exact, in cazul nostru vorbin de kilometraj, acesta e de 100km/h.
Asa ar trebui testat si al tine. In cazul in care acesta ajunge undeva sub 100km/h, trebuie recalibrat acul respectiv. Dar daca ajunge la 100km/h cel mai probabil problema e undeva la gps.
Marja de eroare a kilometrajului de e aproximativ 3%, deci daca ceasurile sunt calibrate corect cel mai probabil gps-ul tau a indicat gresit.
S-ar putea sa fie senzorul ce iti citeste viteza. Din cate stiu (dar nu sunt sigur) la masinile mai noi vitezometrul e citit de un senzor din ABS. A patit un prieten cu o vectra B si a trebuit sa schimbe ceva la abs (nu mai tin minte exact). Cel mai bine mergi la service si o sa iti spuna ei.