Bujii, furtun spart, pierde putere si consuma mai mult,. probleme pot fi multe. Erori etc. Cel mai corect, diagnoza. Si vezi ce erori da.
Passat are destul de multe motorizari, de la 4 cilindri la 6, benzinare turbo si aspirate, diesel-uri de diferite capacitati...
Cred ca era cel putin de bun simt sa spui ce motor are paguba dumitale.
Dar intre timp mi s-a boot-at globul majic, care zice ca e un 1.9/2.0 TDI, ca tot sunt pline strazile de asa ceva.
Sa le luam pe rand:
-check engine e pentru ca nu o conduci si intretii cum se cuvine. Poate fi un EGR zabalos sau poate avea legatura cu randul urmator;
-aerul pe sub masina e o pierdere in traseul de supraalimentare, adica un furtun sarit sau o fisura de la turbina spre intercooler, sau de la intercooler spre admisie;
-vibratia nu are legatura cu aerul si cu egr-ul, e ori un injector cu parametrii ajunsi pe alta planeta, ori volanta vrea sa plece, ori n-ai schimbat niciodata imbusul de la pompa de ulei, iar motorul are acum tolerante de bagi dejtu in lagare.
Concluzia: iti trebuie un loc din ala unde gasesti un mecanic, un elevator si o diagnoza.
LSebastian întreabă: