Http://www.rarom.ro/......--195.html
Eu stiam din auzite, ca daca folosesti motor care venea din fabrica pe modelul tau de caroserie, omologarea este mai usoara.
Cel mai bine este sa dai un telefon la RAR, sa afli cam ce motor poti pune pe caroseria ta.
Ai de schimbat cutia de viteze, posibil planetarele, ceasurile de bord, rezervorul complet sau doar ansamblul pompa-plutitor, computer motor, contact, butucii de descuiat de pe toate usile.
Cel mai bine este sa cumperi un 307 neinmatriculat, dar cu acte, cu motorul pe care il vrei, ca sa iei tot pachetul de piese din prima. Altfel s-ar putea sa iesi mult mai scump.
Pai e cam logic ca injectoarele si pompa de motorina trebuiesc date jos in rest mai nimic. funda
Ce amuzant esti... crezi ca asta e diferenta intre un disele si un benzinar? amuzant
Cauti pe dezmembrari un motor de peugeot 307 benzina mai mare si daca ai noroc sa il gasesti apoi poti sa il schimbi, asta in caz ca intra...
pe urma umbli dupa 1000 de acte sa omologhezi schimbarea la rar si in final cand tragi linie vezi ca mai bine iti iei alta
MariusF23 întreabă: