Pff, nu asa functioneaza cureaua ajuta daca e mai lunga si conteaza bilele (rolele) care o arunca cureaua sus pe variator sa prinda viteza (drept consecinta cu cat urca mai sus cu atat pierde acceleratia si puterea - ca e mic motorul). Cureaua fara dinti aluneca, cureaua cu dinti prinde mai bine. E posibil cureaua cu dinti sa intre in spate in melc mai jos si poate prinde 5km/h mai tare, poate. Daca acum ai pe 668 de exemplu, ia curea pe 720 sau 780 si pune role mai grele (daca acu ai de 3, 5g ia de 5.5g - si va merge cu 20/30km/h mai tare, dar oare duce motorul?). Normal la 49cc cam 65/70km/h trebuie sa mearga mai ales ca e 2 timpi. Daca il faci sa mearga cu 90 nu mai urci veac nici o panta eu imi facusem transmisia la scuterul vechi cu viteza maxima de 60km/h si motor de 90cc sport - tot intr-o roata era. Degeaba faci viteza maxima daca il folosesti pentru oras.
Eu zic ca nu,doar daca te-ai apuca de "tunning"mecanic vorbind,ar trebui sa schimbi dimensiunea l una din fulii de exemplu cea de pe motor de unde pleaca, cureaua sa fie putin mai mare, dar pleaca mai greu de pe loc, si sa lasam filosofatul ca e mult de lucruasa iti iei alt scuter. poate ai uzata cureaua atunci ai nnota ceva diferenta probabil daca ai schimbao, dar ca sa pui una cum zici tu fuliile trebuie sa fie plane(daca ma exprim bine)pecand acum ai fulii in "V" nu? ma refer unde calca cureaua.
Http://www.racing-planet.ro/......e-greutati - role; http://www.racing-planet.ro/....../index.php - curea; http://www.racing-planet.ro/......-China-4T- - cdi racing. Astea zic viteza maxima.
Stai ca ti-am gresit cdi am pus de 4 timpi :)) http://www.racing-planet.ro/....../index.php cauta aici care iti place. :P fara cdi nu faci prea mare branza, asta face diferenta la scutere la putere, fara el e ca fara chiloti un motor.