Culoarea fumului indica faptul ca papă ulei.Trebuiesc schimbati segmentii pistoanelor.
Exista posibilitatea ca instalatia de alimentare sa se dezamorseze dupa o stationare mai lunga.
Degeaba cauti pareri, problemele astea se rezolva cu capota deschisa, la service.
Daca ai erori in bord, incepe prin a face o diagnoza. Daca nu, un test la injectoare, verificand cantitatea refulata.
Poate fi dezamorsata dimineata, cum spune TrăieşteClipa.
Oricum, cand vorbim de un 1.5 dci, mintea imi zboara in 99 de directii, fiind un motor foarte sensibil, ce ajunge 'tocanita', daca e alimentat cu motorina proasta, si exploatat necorespunzator. La unul cu 600. 000km facuti de soferi 'de firma', ai putea sa zici multumesc ca porneste in final, si trage, pe cand alea intretinute, se pot repara si nu fac probleme, atat timp cat il respecti.
Salut
fum alb pe esapament ai din doua motive:
1 ulei din turbina
2. head gasket (verifica daca scade lichidul de racire din vasul de expansiune)
daca pierzi putere la turatiii mari poate fi din turbina sau din supapa de boost.
sfatul meu este sa mergi la un mecanic sa vada despre ce este vorba.
In cqazul in care ai probleme cu turbina, o poti reconditiona, o turbina noua te poate ajunge si la 1500 RON, reconditionarea este pe jumatate
http://www.pieseauto.ro/cauta/turbina/?marca=renault&model=megane
Si megane-ul lui taicamiu' scoate fum albastru cand ii da blana, dar nu a papat niciodata ulei