Salut da se poate sa fie acel ECM problema daca zici ca iti apare rosu si galben, acele culori reprezinta o eroare de bord, in legatura cu consumul dar si eventual, cu relantiul ai putea curata filtrul de aer dar si de combustibil, mult succes
Sa te uiti la furtunele de aer care intra la carburator. Delcoul, este de mai multe feluri, tipuri. Daca este ceea ce.ti trebuie intrerupe. Relantiul este electric. Schimba piesa!
Dacă "relanteul" ăla n-are un şurubel de reglaj, cum ar trebui, cauze pot fi multe: avans de aprindere, supape nesincronizate cum trebuie, amestec carburant prost, carburator îmbâcsit şi multe altele, e imposibil să primeşti un diagnostic pe net.
Stai asa, ce Lovato, ce ECM? Ai uitat sa mentionezi mici amanunte, gen ca masina e pe GPL? La ce led verde respectiv rosu+galben te referi?
Daca nu e pe GPL, dupa IAC prima la care m-as gandi ar fi sonda lambda. Dar sunt multe alte posibilitati: senzor MAP, injectoare, filtru de benzina, probleme de vacuum, clapeta de acceleratie, ECU samd.
Un tester ar fi mult mai relevant.
Nu stiu cu ce se ocupa unitatea Lovato la masina ta, am auzit de ei dar numai ca si producatori de instalatii GPL. Evident ca fiind pusa acolo are si un rol, altfel producatorul facea o mica economie eliminand-o din start. Eeci chiar daca merge ca inainte, ceva tot are.
Daca e un fel de ECU, atunci inseamna ca fara ea motorul functioneaza ignorand semnalele primite de la senzori, pe un fel de regim de avarie, cu eficienta mai scazuta. Principalul inconvenient care ar putea interveni in acest caz ar fi infundarea catalizatorului, dar nu trebuie ignorate nici cresterea consumului si scaderea puterii motorului.