Eu te sfatuiesc sa iei numai de iarna.
Parerea mea combinatia 2 in 1, nu-i atat de concentrata calitativa ...ca si cel simplu, indiferent ca-i dero sau cauciuc.
Asa'i in orice.
Pai "All seasons", se foloseste atat Vara cat si Iarna, asa ca se vor toci mai repede si isi pierd din duritate.
Pe cand daca ai 2 perechi de cauciucuri puse pe genti, o pereche folosesti Iarna, alta pereche Vara.
Poti merge 5 ani fara probleme ...atat cu cele de vara cat si cu cele de iarna.
Ambele pentru ca iarna imediat e pe sfarsite si tu o sa ai nevoie de cele de vară. Eu tot astea de iarna le port tot timpul
Specific de iarna. ca iarna in Romania e grea, zapada, ger samd iar ALL SEASONS nu isi fac treaba cum trebuie.
Da asa e.
O sa fie cheltuiala mai mare.
Doar ca si protectie eficenta.
Asa de rele is cauciucurile actuale, nu mai poti merge 2 luni cu ele, sa treci din Iarna si atunci cumperi de Vara, scapi mai ieftin.Astfel economisesti pana iarna viitoare si cumperi la anul pentru sezonul rece.
Ce zici?
Daca ma uit in calendar, iarna a trecut de jumatate. Ma intreb cum ai circulat pana acum, cu cauciucuri de vara?
Daca nu iti permiti 60 lei un schimd de anvelope la 6 luni vinde masina
Dle Sunt Serios, nu cred ca are vreo legatura intrebarea mea cu raspunsu' dumitale. Treaba mea ce imi permit si ce nu. Nu i problema matale
hai...
Mai bine mergi vara cu cauciucuri de iarna, decat iarna cu all seasons.
Iti recomand cauciucuri Debica Frigo, sau Sava Eskimo.
Cele all seasons ar trebui sa se numeasca "no seasons". Deci daca vrei anvelope de iarna, ia-ti anvelope de iarna, altfel vei avea anvelope proaste atata vara cat si iarna.
Daca faci putini km merg si all seasons.
Am la o masina pe care o folosesc mai rar all seasons Nokian.
La cealalta cu care fac 40.000 pe an, am pus de iarna Michelin.