Atunci catalizatorul nu-si face treaba.
Sonda 2 este doar pentru emisii.Sonda 1 este ce mai importanta care da informatii pentru dozarea amestecului.
In locul tau as monta un prelungitor cu filet exterior si interior m16/1,5 pentru sonda lambda 2.
Si nu o sa mai dea erori.
https://lajumate.ro/o2-extender-prelungitor-lambda-sonda-3965164.html
Daca ambii sensori sunt in regula, atunci catalizatoru e dus de sufelt.
Sensorii aia sunt 2 pentru a citi 2 informatii diferite, sau pentru a citit ce se intampla inainte de catalizator si dupa catalizator, asa se vede daca acel catalizator functioneaza, catalizeaza ceva.In momentu sa zic schimbi ambii sensori si tot da eroare, atunci cnatalizatoru este rau.
De ce? Pt ca ce citeste sensoru 1, cam aia citeste si sensorul 2, sau peaproape, cu alte cuvinte trece noxele prin catalizatoru ala ca pe bulevard.
Acum depinde si ce scaner tester ai folosit, ca daca folosesti unu de 2 lei, de 2 lei iti da informatii.
dar mai mult ca sigur catalizatoru e terminat.Nu ai spus ce an este masina, dar daca e veche cam asta se intimpla.Plus daca a avut motoru probleme, stiu si eu sa treaca combustibil nears, chestii de genu asta, cam astea se intampla.
Sa montezi acel spacer la sensoru 2 e o idee, unia fac si chestii de genul asta, dar depinde si de masina, unele nu merg, alea mai scumpe, astea mai simple e ok unia folosesc acele spacer.