Intre 2 timpi si 4 timpi difera structura de functionare a motorului. Ca sa iti explic mai pe intelesul unui incepator cele in 2 timpi sunt mai puternice putin dar au intretinerea foarte scumpa, trebuie sa amensteci benzina cu ulei, sunt putin mai fragile. Cele in 4 timpi pleaca mai greu dupa loc dar au fosta similata pe distanta lunga, intretinerea mai ieftina si durata de viata cam cu 40% mai mare ceea ce se cunoaste in timp la pretul de intretinere + ca nu mananca atat de mult ulei, ii faci schimbul de ulei la timp si dupa aia nu mai amesteci mereu benzina cu uleiul, nu mai umblii cu bidonul de ulei dupa tine in peco si asa mai departe!
Da. Este ok dar sa ai grija de el ca daca il tavalesti pe jos de 2 ori pe saptamana, bagi pacuta in loc de benzina si ulei de la Bunica in loc de ulei de motor... logic ca nu rezista. Trebuie sa ai grija de el si rezista destul scuterul!
Pentru sat am avut un malaguti f12 phantom
care m-a tinut 5 ani cat am mers fara sa il duc la servis, am schimbat soar segmentii si cauciucul pe spate in rest nimic