Din punctul meu de vedere nicio masina veche nu isi merita banii pentru ca este o loterie, iar cu cat e masina mai scumpa cu atat o piesa importanta odata defectata ustura la bani, la aceasta suma de 25 de mii euro mai poti pune cateva mii si cu 32-35 de mii euro cumperi o masina noua, noua cu 5 ani garantie...asta pentru cine cunoaste si stie ce inseamna noul, dar nu va fi un A7 nou, insa va fi o masina de clasa, toyota Camry hibrid noua (bine asta este lejer peste 40k euro, dar o dau ca exemplu) este pentru cunoscatorii masinilor bine echipate hibrid ceea ce este bentley pentru nevestele de fotbalisti, adica excitanta
Dar unora le plac avioanele astea care iti iau ochii si consuma ulei cu galeata, unde mai pui costul pieselor
Daca este diesel sunt bani aruncati degeaba pe un cazan indiferent cati km imi afiseaza samsarul in bord, cu siguranta are mult mai multi in realitate
Unde mai adaug faptul ca majoritatea (si exista statistici) masinilor sh au avut cel putin 1 dauna serioasa in toata viata lor!
Daca este turbo benzina mai merge, ai certitudinea ca o masina cu valente sport si cat mai nou (2019-2021 etc), nu are 300k km in nicun caz, nu cum au in general "taxiurile" diesel sport, insa are un mic "defect" o masina de cilindree +3000 cm3 benzina si anume consuma mult!
romanul vrea Rolls-Royce dar eventual sa fie pe GPL sa nu coste mult combustibilul
daca ai bani cu care nu ai ce face A7 merita, de misto arata misto!
acum 2 luni am fost la un mare dealer de la mine din judet si le-am zis ca vreau sa cumpar pe loc un CUPRA doar sa mi-l aduca din tara sau afara (eu cumpar masini noi mereu, dar pentru cupra leon am o slabiciune de cand eram adolescent si nu ma lasa sufletul sa dau 50k euro pe ea noua ca se devalorizeaza ca audi de care zici) dar nu voiam orice model ci cel de benzina turbo 300 de CP, bineinteles ca au ridicat din umeri ca nu aveau pe stock decat cazane diesel si cate un benzinar de 1.5 turbo, bune si alea dar nu ce doream eu
sigur nu vreti un cupra nu stiu ce motor mai econom? mi-au zis...
Si aia erau doar cu audi in fapt cupra fiind VAG...
Asta place romanului in general >masina de fite dar diesel
daca stai sa te gandesti in 2024 sunt demodate rau masinile diesel, cand avem hibrid si electrice full si de ce nu masini pe hidrogen in lume, iar noi ca natie ne falim la niste cazane diesel ca arata alea bine polisate
dar gusturile omului...
deci A7 benzina power!
A7 este masina preferata a proxenetului dupa care intorc capul "inselatele" prin metoda loverboy, dar arata beton masina? arata!
succesuri
Daca e tiptronic are cea mai fiabila cutie (cu convertizor de cuplu), dar consuma mai mult, motorul cred ca e de 3L (impozit ~ 2000lei/an)
Rable, la banii ăstia iei un hîrb de 100 de ani care polueaza si in care bagi bani in reparatii, nu merita, de ce nu i ti iei o dacie nouă din fabrica cu garantie, piesele sunt ieftine nu se strica asa repede fiind nouă.
E probabil sa ai dreptate intr-un fel.dar caut ceva in jur de 25de mii de euro
Audi a7 2015-2016.din ce am vazut la pretul acesta sunt mai multe masini.si unele sunt chiar ok
dar in continuare inca sunt indecis
E foarte simplu sa gasesti o masina la banii astia in care va mai trebui investit vreo 5-10mii..si atunci nu merita
Ca consum e ok. asigurarea si impozitul e undeva la 1000euro pe an.e in regula.dar foarte important sa nu aiba mari probleme masina. cutia de viteze e cu probleme cum spun toti? sau vorbesc in necunostinta
Sa dau 20si ceva de mii pe o dacie? e foarte gresit din punctul meu de vedere.indiferent cum ai vrea tu sa o dai
Dacia nu!
eu am luat de noi masini modeste toyota, mazda, honda, pe viitor poate kia sau altceva, te asigur ca nu esti mai prejos decat audi
Honda civic de ex intoarce multe capete, varianta 1.5 sport, noul hibrid iarasi o minunatie
Mazda CX-60 pe care mi-am luat-o anul trecut, este la alt nivel bate in opinia mea multe suvuri de la bmw, audi etc
Cand vezi ca faci masini mai usoare cu un tanc de 2 tone si ce fel merge in regim de autostrada, parca nu as mai urca pe diesel nici sa ma taie cineva!
Alegerea iti apartine tinere.
Multumesc pentru funda!
Mai adaug faptul ca, inteleg chiar daca pare ca sunt hater a grupului VAG si masini nemtesti (si chiar sunt) de ce place oamenilor AUDI sau BMW, in adolescenta am avut un bmw puternic, stiu cum este, insa acum sunt foarte multe variante la masinile nemtesti premium
Dupa cativa ani din adolescenta, am inceput sa iubesc pur si simplu masinile asiatice in special japoneze, este altceva, este un motiv pentru care in SUA de ex. Honda a fost cea mai bine vanduta masina ani la rand, nu este o tigaie cum crede romanul, pentru ca noi iubim doar masinile nemtesti insa japonezii fac niste masini de clasa!
Masinile japoneze din SUA sunt altfel decat cele din europa, sunt produse mai bine si de cele mai multe ori modele care acolo sunt lansate, aici apar peste cativa ani sau niciodata!
Sa mai zic ce inseamna LEXUS? sau poate brandul "nou" Genesis a lui hyundai, clasa premium, lux si opulenta, de multe ori masinile din aceste 2 branduri intrec in lux si stil si pe mercedes.
Masini lux japoneze: alde astia de pe la noi cu seria 7 si A8 sau mercedes S- class second-hand ultimile modele, nici nu viseaza vreodata sa isi cumpere una, si nici nu se pot apropia de ele ca si pret.
Noua ne plac masinile nemtesti pentru ca sunt accesibile sh, insa romanii in general nu stiu daca au cumparat cred nici 5% masini premium diesel de noi vreodata!
Sunt curios cine din RO a cumparat vreodata un Audi A8 nou diesel full cu 140.000 de euro? pe benzina da exista multe masini scumpe noi in RO precum Bentley, urus, rolls etc, dar dieseluri noi de ce oare nu? pai nu motorizarea diesel este brandul nostru national?
Cu alte cuvinte iubim masinile disel nemtesti premium dar cumparam doar SH, este o ipocrizie
Am un amic care e mare scula in tuning si ce rahat face el, el este inversul cocalarului care cumpara porsche mana a 4-a doar pentru sigla si a se da mare, asta are bani dar isi cumpara doar masini vechi japoneze pe care le modifica si ce le mai face el, deci poate sa tina si de gusturi nu doar de bani faptul ca iti cumperi o masina noua sau una veche. Inteleg si asta
cea mai buna masina sh care sa tina cu proprietarul este una cu motor benzina aspirat, tot ce este turbo si rulat (fie turbo-diesel fie turbo-benzina) va manca bani mai devreme sau mai tarziu!
Dar motorul aspirat nu este si puternic, iar cel care are putere este de cilindree foarte mare si nu se justifica
sa nu uitam ca dieselurile astea puternice au motoare bi-turbo in general (altfel nu fac fata tonajului 1700-2000 kg, pe care il au), daca ai de inlocuit 2 turbine la +1700 de euro bucata (2x1700 euro)? plus manopera! este doar un exemplu
In plus majoritatea sunt masini cutie automata, o defectiune la o cutie automata de asta performanta poate costa cateva mii de euro, iar mai rau de atat unele nici nu se pot repara ci doar inlocui cu alta noua!
Da as cumpara diesel doar daca am avea norme pro diesel si daca as putea sa o cumpar noua! Dar de ce as mai lua un diesel nou cand pot lua hibrida?
Prefer sa cumpar o "tigaie" noua de 40k euro oricand decat una care a costat de noua 80k euro (si are lux pe masura) dar este rulata 2-4 ani si are km mai multi ca decat are un taxi in 8 ani de Bucuresti!
Evident ca nu totul se rezuma la cati km are o masina ci mai ales la cum a fost intretinuta! Dar la o masina care a mai avut cel putin 3-4 proprietari anterior, cum stiu eu ce intretinere a avut ea? la a mea stiu ca o de noua si stiu fiecare surub cand s-a schimbat si unde, in plus totul e la reprezentanta si inregistrat electronic, la o masina care vine cu "carte service" din prima imi dau seama ca este o abureala, oricine poate pune o stampila pe o carte de aia!
Dupa vorba englezului "sunt prea sarac sa imi cumpar lucruri ieftine"
E misto si A7 si A5, dar trebuie sa vezi daca este ce trebuie, trebuie verificata temeinic, vizual si mai ales mecanic, diagnoza si soft, absolut tot
Exista statistici care au aratat ca in proportie de peste 80% masinile care sunt la vanzare in Romania si aduse din afara sunt toate busite si foste botituri!
Deci si 25k euro pe o astfel de masina mi se pare mult.
Eu care am dat 60k pe actuala masina, dar trebuie sa recunosc 25k este o suma deloc mica!
Ori sa ma astept ca la o masina premium care a costat de noua 70-85k euro sa fie in stare exceptionala dupa 4-5 ani care valoreaza acum 25k, nu m-as increde in asta, are uzuara sa stii!
Stiu foarte bine ca fiecare alege in functie de gusturi!
anonim_4396 întreabă: