Fordul e o idee mai slab la tablă, dar mai stabil.
Opel are un motor 1.9 150cp, ăla e super. Cele de 100-120cp nu-s mare brânză.
Ca fiabilitate, atât 1.6 tdci cât și 1.9 cdti sunt foarte ok.
Cutia automată de la Opel e Aisin, aceleași folosite și de Toyota, de exemplu. Nu sunt problematice, dar trebuie revizie în service specializat, cam o dată cu distribuția. Te ajunge în jur de 2000 de lei o revizie corectă pentru cutie.
La aceeași bani (nu mulți sper), balanța ar inclina spre opel. Dar mai intervine un element: ce-ți place
Adica nu esti in stare sa schimbi un filtru si 6 l de ulei la 60.000 km?
Service specializat auzi la el.am facut schimbul de doua ori cost 400 de lei. Ulei ATF toyota si filtru febi.
Nu ca "nu sunt in stare", daca il faci gravitational nu prea rezolvi nimic.
Ori il faci cu aparat de spalare, ori mai bine nu te apuci.
Stanmariusvasile întreabă: