Nu poti pune exteriorul de la o marca de masina, si motorul de la alta marca!
Intereseaza-te direct la RAR ce anume ai voie si ce nu ai voie, pentru ca, orice modificari trebuiesc aprobate de RAR, ca altfel nu poti folosii masina.
Oricum, un asemenea amestec de 2 masini cu marci diferite, nu este vehicul istoric, doar o adunataura de piese si table de la masini disparate.
Evident ca o omologam. Doar ca sa spunem nu mi place motorul masinii respective din fabrica si ii pun altul la fel de vechi de pe alta masina. Si mai mic consumu si ce e mai important piese de schimb mai multe
Ca sa fii sigur, du-te inainte sa te apuci de cumparat, sa vezi in ce masura le poti combina si daca iti vor fii omologate.
Poti sa pui ce motor vrei, pe ce masina vrei. Tine de inginerie, dar tu nu ai de unde sa cunosti asta.
Din pacate, nu vei putea face asta. Pentru lamurire, te rog citeste aici: http://www.mt.ro/web14/documente/acte-normative/2014/2_09/anexa.pdf
Ce folos sa puna un motor de la o masina pe caroseria de la alta masina, daca RAR-ul nu-i va aproba schimbarile si nu o va putea scoate din curte? Omul vrea sa o inmatriculeze la final si sa o scoata la expozitii, ca vehicul istoric.
Intai sa mearga sa intrebe daca este posibil asa ceva si apoi sa le faca.
In fond nici tu cunosti asta, doar ca te repezi sa raspunzi in necunsotinta de cauza.
Aici nu era vorba de inginerie auto, mecanica sau alte meserii auto, ci de partea legala de inregistrare a vehiculului constuit de el.
Am spus-o pentru ca i-ai replicat CLAR omului ca nu poate face asta. Ai mai pus si ditamai semnul de exclamare. RAR-ul iti poate aproba o astfel de schimbare, daca masina se incadreaza in anumite norme.
Cat despre omologare ca si masina istorica in conditiile prezentate, i-am raspuns OP-ului scurt si la obiect, numai ca "ai uitat" sa citesti si postarea asta. P.S. Vezi ca OP-ul n-a specificat in mod expres faptul ca va face "transplantul" personal. [facepalm]
Nu aveti de ce sa va certati, asa s-a exprimat, nu inseamna ca nu stie, la rar nu mi fac griji, am vazut remorci facute din scanduri si erau omologate. Atata timp cat nu pui in pericol ceilalti participanti la trafic poti sa faci ce vrei cu bani. Si m-am interesat. Retro mobil ul mi-a zis ca daca fac manevra asta voi putea sa o inscriu retro de abia dupa 30 de ani dupa ce am facut schimbul intre motoare. Adica volga mea va avea aproape 70 de ani si motorul 60. In momentul ala ori voi fi lefter ca e 4.2 benzina si impozitul chiar si pe Bg e 2000 de lei anual ori va crapa motorul si voi fi nevoit sa pun altul si se reseteaza numaratoarea de ani. Ca sa vedeti in ce tara de rahat traim. Eu ii explic lu om ca atat motorul cat si vehiculul respecta termenii lor tot trebuie sa mai astept 30 de ani de la modificare.