Exista posibilitatea ca bateria sa fie moarta/descarcata, multi samsari nu se ocupa de acest aspect, iau masina, o lasa asa cu bateria chiar daca e descarcata, cand stie ca vine clinetul o incarca inainte cat sa porneasca, el o cumpara, si de aici e problema cumparatorului.
Acum o baterie nu e atat de scumpa, doar sa nu fie alta problema.
Si da, pornirile repetate pot descarca bateria in cazul in care nu s-a parcurs o distanta suficienta ca aceasta sa se incarce.
Masina e adusa de un prieten din Germania, nu a umblat deloc la ea, cum a adus-o mi-a adus-o mie direct, singura chestie e ca nici el nu stie multe desprea ea, a cumparat-o de acolo de la unu si aia a fost; deci eu zic ca s-ar fi vazut daca era bateria descarcata cand am luat-o, oricum sa vad cum se comporta ca maine o sa am cam 20km de drum drept, daca se incarca si totul e bine e ok, daca o sa faca tot asa probabil ca o sa iau alta baterie.
KarmaSutra zice bine.
bateria ta nu mai este in mintile ei. Posibil ca la primul frig sa nu mai porneasca masina.
Pentru siguranta ta, daca ai un amic cu redresor, roaga-l sa o incarce pe redresor. Astfel sti sigur ca bateria este incarcata.
O montezi ulterior pe masina, pornesti si opresti motorul de cateva ori.
Daca dupa cateva opriri si porniri da sa slabeasca in intensitate, poti sa cauti o baterie noua!
Mare atentie si cu consumatorii.
O baterie defecta nu mai retine bine curentul, da, daca pornesti in fiecare zi bateria respectiva te mai poate tine ceva, timp, dar de exemplu daca o lasi sa stea o saptamana nepornita poti avea surpriza ca bateria sa se descarce, sa moara.
Schimba bateria, schimba distributia, etc. Daca vrei sa ai liniste. Daca nu, ne mai auzim pe aici.
Oricum, du-o in service si fa-i un full test, pentru orice
eventualitate.
Nu-ti pot spune exact, dar poti afla la un service. Le ceri sa-ti faca un calcul cu tot cu manopera, sau fara. Daca baietii de acolo sunt OK te vor ajuta.
Stanmariusvasile întreabă: