Masina are delcou sau are pe fiecare cilindru bobina? Poate o fi defect delcou daca intr-adevar nu da scanteie cum zici.Trebuie sa vezi daca la bujie vine curent, deci fisa aia ce spui trebuie pus aparat de masura si trebuie sa masoare ceva daca vine curent.
Lumini la bord aprinse ai? Check engine este on? Treb sa dai amanunte, chiar de nai tester check engine daca e on sau alte lumini sa spui.
Ca sfat, cauta un mecanic care stie ce face si macar sa afli ce problema ar fi, pentru asta nu cred ca te taxeaza prea mult.
Nu are delcou, totul metge perfect pana la 2200 rotatii, mai sus de atat se tae brusc scanteiele la buzii,
Nu are delocu, atunci care fise ai scos? Ca daca ar fi avut bobina in capu bujiilor, nu aveai ce scoate, sau poate o fi dar fisa aia are mufa.Tu sa scoti bujiile trebuie sa dai jos ceva?
Cred ca e mai bun sa consulti un mecanic sa vada la fata locului.Asa daca ai bobine de inductie in capu bujiilor, atunci ai avea ceva probleme la computer, asta daca intr-adevar nu vine curent peste turatiile alea ce arati tu.
Am scos pe rand cate o fisa de la bobine am legat un firapoi am bagat an bobina, la capatul celalalt al firului am pus bujia si asa am vazut ca peste 2000 rotatii nu mai da scanteii, cand se reduce sub 2000 iar da scanteie si tot asa, de la 900 pana la 2000 da iar scanteie, asta-i problema.
Si pana la urma ai delcou sau nai? Vad zici ai scos fisa de la bobina,de la care bobina? Ai bobina individuala pe fiecare bujie sau ai doara o singura bobina? Pt ca de ai una singura, atunci ai delcou sau cum ii mai zice, ala da curent la toate bujiile.
Daca e asa atunci ala e defect, acolo este problema.
Explica mai clar ce ai legat direct la bujie ai fisa aia sau e altceva? Daca ai fisa direct in bujie atunci ai delcou, desi tu spui ca nai.Deci spune ce situatie ai acolo
Nu nu are delcou, are 2 bobine, fiecare bobina are 2 fise, am scos o fisa de la bobina si am legat de capatul ei un fir si apoi am andesato in bobina. La capatul firului am legat o buzie si asa am observat cauza ca nu mai da scanteie peste 2000 rotatii. Am ancercat la toate cele 4 fise si aceeasi simptome peste 2000 rotatii se antrerupe scanteia
Inseamna ca nu-s bune acele bobine, sa ai doara 2 bobine de inductie, aia inseamna sa ai 2 cilindri, habar nu am, nu stiu ce masina ai, dar eu nu am mai vazut ce spui tu.
Acum sa schimbi si bobinele alea, macar daca ai una sa verifici ar fi o idee buna.Nu stiu ce bobina ai,sau despre ce este vorba,ori ca pret,ca de ar fi ieftina,cumperi o bobina pentru inceput pui si vezi daca la acea bobina face la fel.
Sincer ma depaseste ce spui, trebuie sa fie cineva priceput linga masina, asa cam greu pe net sa repari, sau macar sa iti dea idee.
Dar daca nu vine curent, atunci problema este electrica, mergi pe fir de la bujie pana unde poti tu verifica.
Am mers pe fir si acesta ajunge la ecu
Posibil ecu la o turatie mai mate nu mai da curent la bobine.masina e fiat pumto 1, 2.8v 54kw. 2003
Poate sa fie si computeru, mai multe nu stiu nici eu.