Bla bla bla. (Cu referire la ce au raspuns cei mai sus, multa vorbarie, nici un raspuns concret.)
De fel, masinile in brief-urile de Germania, nu au toate dimensiunile la anvelope. Au una sau doua dimensiuni, restul ti le vor adauga cei de la RAR.
Iar daca zici ca ai dimensiunea montata pe masina notata pe stalp, inseamna ca obligatoriu la RAR iti vor trece si aceea dimensiune.
Daca masina a fost construita si proiectata pentru 14, iti recomand sa ramai pe 14, daca pui mai mari riscurile de accident sunt foarte mari, cauta pe internet, exista foarte multe filmulete care explica cum se calculeaza si de ce dimensiunea jantelor, de la greutatea masinii la forte gravitationale si de rotatie, e o treaba foarte foarte serioasa care iti va pune viata in pericol daca te joci cu ele nu numai tie si celorlalti participanti la trafic.
si nu cred ca iti convine ca cineva care si-a schimbat jantele dupa ureche contrar dimensiunii specificate de cel care a facut masina sa intre in tine si sa te faca zob, pana una alta RAR isi da cu parerea, ei nu au calificarea inginerilor de la producatorii auto.
Da,dar nu este un postulat am o masina care pe certificat scrie ca pot pune jante pe 16 de o anumita dimensiuni si ce crezi in continuare si jante pe 18 de alta dimensiune, eu am pe 18. Dar asa a venit omologata din fabrica, in realitate este greu sa omologhezi tu ceva ce nu vine asa din fabrica cu teste.
Dar, cunosc si cazuri cand si-au omologat motoare diferite pe masini simple, deci aici in RO totul este posibil, dai o spaga dar stai in fata cum zice vorba poetului.
AlexAnder455321 întreabă: