Cel 1.7 CDTI e exact intre putere si consum. Genul de masina pe care o alimentezi cand ai bani, si nu porti grija consumului. Iar in depasiri se descurca ok.
Cel 1.3 CDTI e pentru consum mic, dar bineinteles ca 'sportivitatea' nu e prezenta, desi se misca ok.
1.9 CDTI deja e puternic, versiunea de 150CP e o adevarata racheta diesel, dar consumul sta undeva pe la 6-6.5, la unul la care am acces.
Si motorizarile pe benzina sunt laudate, iar cea mai echilibrata e 1.6 Twinport, cam la fel de puternica precum 1.7 CDTI, dar bineinteles, cu consumul mai mare cu 1-2l in oras, fiind pe benzina. Extraurban consumurile cred ca sunt similare.
Ma ia rasul cand vad Astra H comparata cu Golf IV-V.
Cine n-a mers, sau nu se pricepe, poate zice VW, ca toti taranii zic ca-s bune.
Diferenta e ca de la Logan la C-klasse.
Astra e o masina moderna, reusita la toate capitolele, pe cand Golf 4 e o caroserie de generatie veche, cu spatiul interior inghesuit, motoare pe benzina proaste si preturi supraevaluate, din cauza ca toti nepriceputii 'iubesc' VW.
Conduc masini vechi (Golf 4, Octavia 1, Focus 1) foarte des, si chiar incep sa vorbesc singur, cand aud ce prostii debiteaza unii.
Diferentele sunt penibil de mari.
In afara de aspect, si motoare 1.9 diesel bune, Golf 4 nu are absolut nimic de laudat, in fata unui Logan, spre exemplu. Ba chiar, 1.4 mpi de la Logan e un super motor, pe langa 1.4 16V de pe Golf, care isi mananca uleiul pana ramane fara ungere, se conduce ca o caruta, consuma cat o masina performanta si nu are cu ce face o depasire pe drept.
Deci sa inteleg, ca AstraH ar fi cea mai buna alegere? Ce motorizare si capacitate cilindrica imi recomanzi, pentru un consum redus dar in acelasi timp nici sa nu ma lase la greu in depasiri.
Stanmariusvasile întreabă: