Martorul ala se numeste "service soon" si are o infinitate de posibile erori care sa il declanseze. E un fel de al doilea check engine. Sau nivelul 1 de check engine. Cand apare o a doua/treia/opta eroare legata de motor, uneori se stinge cheia si ramane aprins doar check engine.
Pui diagnoza si afli ce este.
Daca n-ai mai mers la mecanic de mult, s-ar putea sa fie nevoie de doua diagnoze in zile diferite:
-una in prima zi, in care gaseste erori stocate din 1914 i. Hr., si nu intelege absolut nimic si sterge erorile
-una in ziua in care se aprind din nou becurile, masina nu merge cum trebuie, iar la diagnoza vor aparea doar erorile relevante, recente.
Poate fi ceva de EGR, de senzori, de injectie, etc.
Masina scoate fum? Daca da, in ce momente, si ce culoare?
Am uitat sa precizez ca atunci când stătea aprins masina cu cheia nu mai trăgea, cum se stingea mergea normal, de când mi s-a stins martorul cu cheia și s-a aprins check engine masina merge normal și trage normal. Nu știu de la ce e
Masina nu scoate deloc fum, doar ca nu mai trage când e aprins martorul cu masina si cheia. Dar s-a stins și s-a aprins check engine
Trebuie citite erorile.
Check engine ar putea fi de la EGR, este o eroare "EGR Flow" care apare de obicei de la mers prea mult in oras, si "trece" cand scoti masina la drum. Nu afecteaza puterea motorului.
Cu puterea motorului ar putea avea legatura turbina sau furtunele din ea pana in admisie, senzorul MAP sau ceva din injectie.
Mulțumesc, o sa merg zilele astea la un tester sa vad ce îmi da.