| Girly97 a întrebat:

Buna! Am o mica problema, nu foarte grava dar ar fi o idee buna sa o mentionez. Ma descurc binisor cu orele de condus, nu mi-a murit motorul decat o data de cand am inceput orele luna trecuta din cauza unui drum cu denivelari. Am inceput din a doua sedinta sa semnalizez din instinct, sa franez usor cand este nevoie si din a cincea sedinta nu am mai avut probleme cu schimbatorul de viteza, mi se intampla sa incurc vitezele. Ajunsa la a 10-a sedinta de condus ma descurc cu plecarea de pe loc, acordarea de prioritate unde este cazul, oprirea cand este cazul, virajul fara probleme, intoarcerea dar uneori pornesc mai lent de la semafor decat ceilalti si am observat ca se intampla uneori sa vreau sa trec la treapta a doua de viteza chiar daca atunci deja eram pe treapta a doua iar instructorul mi-a spus ca deja sunt pe treapta a doua. Stilul meu de condus ti se pare grav? Daca nu stiti sa vorbiti politicos pentru o simpla intrebare mai bine ignorati intrebarea!

8 răspunsuri:
| VoidEternal a răspuns:

E ok. Priceperea vine odată cu experiența. Important e să-ți iei permisul și apoi să conduci zilnic pentru o bună perioadă ca să-ți formezi reflexele și să se sedimenteze bine cunoștintele.

| carevaescu a răspuns:

Pare ca esti pe drumul cel bun. Incet incet le vei invata pe toate. Dar dureaza. Bafta!

| DovleacTurbat a răspuns:

Continuă, asigura te că instructorul te "lasă pe tine sa conduci". Sunt multi care pentru a mai reduce din uzură, se joaca ei la pedale, iar tu crezi despre tine că mergi super happy. Am mai auzit povesti de genul, "nu le-a murit deloc motorul in timpul ședințelor", iar la examen n au reușit să plece de pe loc.

| Girly97 explică (pentru DovleacTurbat):

Așa este, uneori instructorul a mai folosit pedalele suplimentare, nu neg asta. Dar de cele mai multe ori eu conduc.

| DovleacTurbat a răspuns (pentru Girly97):

Nu îl mai lăsa, explica i că vrei să simți mașina. El să intervină doar când e cazul pentru a nu scapă autovehiculul de sub control.

| Girly97 explică (pentru DovleacTurbat):

Tocmai asta face, intervine numai când este absolut necesar. Când am mers pentru prima dată pe denivelări mi-a murit motorul pentru că am ridicat prea repede piciorul de pe ambreiaj.

| Konkistador a răspuns:

Nu stiu daca tie ti se pare un stil de condus grav asta, trebuie sa te uiti si la turometru, nu-i da masinii mai mult decat cere si nu depasii 50 km/h in oras (politistul tine cont chiar si daca ai depasit cu 5km/h limita), schimba la 2000 ture intotdeauna, daca vezi ca nu a urcat la 2000 ture nu are rost sa mai dai treapta superioara, important, asculta motorul, ai 3 trepte sfinte pe care poti sa le folosesti in oras, dupa ce ai plasticul in buzunar, schimbi de la 2500-3000 turewinking spor

| Girly97 explică (pentru Konkistador):

Momentan nu depasesc 30km/h, fiind viteza maxima cu care pot merge in timp ce invat sa conduc. Am inceput sa ma uit mai des la turometru si sa schimb singura treapta de viteza.