E ok. Priceperea vine odată cu experiența. Important e să-ți iei permisul și apoi să conduci zilnic pentru o bună perioadă ca să-ți formezi reflexele și să se sedimenteze bine cunoștintele.
Pare ca esti pe drumul cel bun. Incet incet le vei invata pe toate. Dar dureaza. Bafta!
Continuă, asigura te că instructorul te "lasă pe tine sa conduci". Sunt multi care pentru a mai reduce din uzură, se joaca ei la pedale, iar tu crezi despre tine că mergi super . Am mai auzit povesti de genul, "nu le-a murit deloc motorul in timpul ședințelor", iar la examen n au reușit să plece de pe loc.
Așa este, uneori instructorul a mai folosit pedalele suplimentare, nu neg asta. Dar de cele mai multe ori eu conduc.
Nu îl mai lăsa, explica i că vrei să simți mașina. El să intervină doar când e cazul pentru a nu scapă autovehiculul de sub control.
Tocmai asta face, intervine numai când este absolut necesar. Când am mers pentru prima dată pe denivelări mi-a murit motorul pentru că am ridicat prea repede piciorul de pe ambreiaj.
Nu stiu daca tie ti se pare un stil de condus grav asta, trebuie sa te uiti si la turometru, nu-i da masinii mai mult decat cere si nu depasii 50 km/h in oras (politistul tine cont chiar si daca ai depasit cu 5km/h limita), schimba la 2000 ture intotdeauna, daca vezi ca nu a urcat la 2000 ture nu are rost sa mai dai treapta superioara, important, asculta motorul, ai 3 trepte sfinte pe care poti sa le folosesti in oras, dupa ce ai plasticul in buzunar, schimbi de la 2500-3000 ture spor
Momentan nu depasesc 30km/h, fiind viteza maxima cu care pot merge in timp ce invat sa conduc. Am inceput sa ma uit mai des la turometru si sa schimb singura treapta de viteza.