Continuă, asigura te că instructorul te "lasă pe tine sa conduci". Sunt multi care pentru a mai reduce din uzură, se joaca ei la pedale, iar tu crezi despre tine că mergi super . Am mai auzit povesti de genul, "nu le-a murit deloc motorul in timpul ședințelor", iar la examen n au reușit să plece de pe loc.
Așa este, uneori instructorul a mai folosit pedalele suplimentare, nu neg asta. Dar de cele mai multe ori eu conduc.
Nu îl mai lăsa, explica i că vrei să simți mașina. El să intervină doar când e cazul pentru a nu scapă autovehiculul de sub control.
Tocmai asta face, intervine numai când este absolut necesar. Când am mers pentru prima dată pe denivelări mi-a murit motorul pentru că am ridicat prea repede piciorul de pe ambreiaj.
E ok. Priceperea vine odată cu experiența. Important e să-ți iei permisul și apoi să conduci zilnic pentru o bună perioadă ca să-ți formezi reflexele și să se sedimenteze bine cunoștintele.
Nu stiu daca tie ti se pare un stil de condus grav asta, trebuie sa te uiti si la turometru, nu-i da masinii mai mult decat cere si nu depasii 50 km/h in oras (politistul tine cont chiar si daca ai depasit cu 5km/h limita), schimba la 2000 ture intotdeauna, daca vezi ca nu a urcat la 2000 ture nu are rost sa mai dai treapta superioara, important, asculta motorul, ai 3 trepte sfinte pe care poti sa le folosesti in oras, dupa ce ai plasticul in buzunar, schimbi de la 2500-3000 ture spor
Pare ca esti pe drumul cel bun. Incet incet le vei invata pe toate. Dar dureaza. Bafta!
Momentan nu depasesc 30km/h, fiind viteza maxima cu care pot merge in timp ce invat sa conduc. Am inceput sa ma uit mai des la turometru si sa schimb singura treapta de viteza.