Da
Inseamna ca ai plecat cam tare de pe loc si au intrat in actiune sistemele electronice de control a tractiunii
Este,martorul pentru controlul stabilitatii,in general se aprinde cand; o bieleta, un pivot, o bucsa, o piesa de la directie, pe o parte este pe terminate, si numai este atat de stabila ...nu este periculos, dar poti merge intru-n atelier service, la cei care verifica geometria rotilor (asazisul unghi de fuga)...si iti vor spune exact ce sa inlocuiesti.
Nu se aprinde niciun martor in bord cand se duce o bucsa pivot sau bieleta.
Martorul respectiv se aprinde doar cand Ecu sesizaza diferente de rotatie dintre senzorii de la abs, adica cand masina patineaza. Daca a avut pietris la una din roti, asfalt ud etc.
Daca s-a stins inseamna ca totul e ok.
Gheorghe inteleg ca ai votat cu PSD-ul dar nu trebuie sa insisti sa fii prost.
Dacă zici că ești praf la mecanica cum ai luat sala la școala de șoferi? Că acolo sunt și întrebări de mecanică