Inseamna ca ai plecat cam tare de pe loc si au intrat in actiune sistemele electronice de control a tractiunii
Este,martorul pentru controlul stabilitatii,in general se aprinde cand; o bieleta, un pivot, o bucsa, o piesa de la directie, pe o parte este pe terminate, si numai este atat de stabila ...nu este periculos, dar poti merge intru-n atelier service, la cei care verifica geometria rotilor (asazisul unghi de fuga)...si iti vor spune exact ce sa inlocuiesti.
Dacă zici că ești praf la mecanica cum ai luat sala la școala de șoferi? Că acolo sunt și întrebări de mecanică
Nu se aprinde niciun martor in bord cand se duce o bucsa pivot sau bieleta.
Martorul respectiv se aprinde doar cand Ecu sesizaza diferente de rotatie dintre senzorii de la abs, adica cand masina patineaza. Daca a avut pietris la una din roti, asfalt ud etc.
Daca s-a stins inseamna ca totul e ok.
Gheorghe inteleg ca ai votat cu PSD-ul dar nu trebuie sa insisti sa fii prost.