Fisură în garnitura de chiulasă sau mai grav - fisură a chiulasei. Astfel uleiul din carter ajunge în circuitul de răcire.
Doar la un mecanic (bun!) rezolvi.
Intrebare: nivelul de ulei după 1000 Km scade sau creste?
Eu cred, ca circuitul de racire are depuneri, deci in mod sigur de acolo vine mazga respectiva. daca nu ai pierderi de ulei (sa scada nivelul pe joje la un anumit numar de km)se poate rezolva prin curatare, dar daca nu te dferanjeaza, nu fierbe, nu iti creiaza probleme ..ca altfel trebuie demontat radiatorul, si curatat, plus tubulatura.
Am intrebat: nivelul de ulei după 1000 Km scade sau creste?
asteptăm răspunsul și apoi diagnosticăm, nu?
Nu scade nu am vazut e normal de la schimb la schimb nivelul am parcurs si 500km intr-o zi si toa nu a scazut nu a fiert apa doar a adus mizga ca si cand ar trece ulei in anticgel acum am mers doar cu apa distilata si mai aduce ceva maroniu deschis pe pereti vasului dar mai putin
Tot asa ma gindeam si eu dar o sa merg si la un mecanic sa vada poate nu trebuie demontata
Atunci la un moment dat se curăță (golești mizeria și înlocuiești cu antigel curat)
Da desigur, sau acum cat este cald, poti completa doar cu apa pana descoperi cauza exacta.
Am fost de s-a uitat un mecanic și a zis ca e de pe instalație a avut probleme și nu sa curățat după remediere sper sa fie asa am mers și azi cu ea și sa comportat normal.