Linkul ne trimite la mai multe rezultate google, n-ai copiat ce trebuia.
Banuiesc ca e check engine, care se aprinde cel mai des din cauza combustibilului, sau al mersului subturat, la motoarele diesel. Nu ai precizat ce motor ai.
O prima recomandare ar fi sa schimbi combustibilul, pe ceva de la Petrom sau Rompetrol, si sa mergi la un drum intins, ideal s-o tii cativa km cu viteza peste 100km/h, cu demarajele mai vioaie, nu 'la consum'.
Daca nu vrei sa faci asta, sau nu poti, mergi intr-un service sa iti faca o diagnoza, desi sunt slabe sansele sa rezolvi asa, mecanicii in Romania sunt apa de ploaie, iar majoritatea masinilor sunt prea puternice pentru drumurile noastre cu limitari la 50 si 30km/h, de aia se aprinde 'check engine', ca ruleaza 'infundate', cum se spune.
P.S.: Daca ai celebrul motor 1.6 16V, si iti consuma ulei, e mai complicata problema, din cauza uleiului care ajunge in camera de ardere, sonda detecteaza gaze 'gresite' pe evacuare, se aprinde acel martor in bord si iti poate da si ECU (computerul motorului) peste cap, ajustand amestecul de benzina/aer necorespunzator. Daca e asta, nu-i mai da nici o "talpa", mai rau ii faci, ca poti sa ramai si fara ulei. Rezolvarea ca la carte ar fi sa se reconditioneze chiuloasa (supape, ghiduri...), si cu ocazia asta sa se verifice si daca exista uzura peste limite, in motor. Asta insa ar sari de 1000 de lei, asa ca un sfat prietenesc ar fi sa mergi asa, cat se poate, sau s-o vinzi cat de repede, si sa nu-ti mai iei Volkswagen niciodata.
Depinde ce lumina portocalie iti apare. Daca e o icoana care seamana cu un motor, e "Engine Check". Recomandat un mecanic, poate fi mii de motive din care ti se aprinde acel martor de la ceva insimnificativ la ceva serios.
Ohhh, scuze. N-am verificat link-ul. http://www.amsonline.ro/......ru-soferi/ prima poza. Am motor de 1.6 si e pe benzina din anul 2002. Se infunda la ce se refera? Si de la Petrom/Rompetrul ce fel de benzina sa iau?
Am completat mai sus si cam cum sta treaba cu 1.6... Daca iti scade mult nivelul de ulei, adica daca completezi mai mult de 1l la 10. 000km, inseamna ca e cum am spus eu, se aprinde din cauza gazelor de pe exapament.
Daca nu consuma ulei, mergi la o diagnoza, intr-un service mai bun, s-ar putea sa afli exact de la ce s-a aprins becul.
Nu consuma ulei. N-as vinde ca numai de un an o am Multumesc frumos pentru raspuns si sfaturi