E transmisie secventiala si de obicei se foloseste la masinile care au pretentii cand vine vorba de performante. Avantajul cel mai mare il constituie eliminarea folosirii ambreiajului si a schimbat-orului manual de viteze, acel sistem facand totul in locul soferului (elimiand astfel timpul lung de schimbare a vitezei prin procedeul cuplare ambreiaj -> schimb viteza -> decuplare ambreiaj, totul facandu-se automat in cateva milisecunde).
P.S.: Atotcunoscatorilor care zic "schimba vitezele fara ambreiaj": Aveti cea mai vaga idee despre principiile de functionare a unui motor sau va place doar sa va bagati in seama?
Nu este vorba de transmisie. Este schimbat-or cu padele asta este toata diferenta. La orice masina ii poti pune asta daca ii pui volan special si ii schimbi timoneria si in loc de schimbat-orul de viteze ii pui un motoras si un fir. Acel fir leaga motorasul de padele. Cand schimbi are 2 senzori care ii spun motorasului sa actioneze o anumtia viteza!
Poza nu merge. eu nu o vad. dar din cate am inteles eu. e vb de cutie hidramata. si tu zici ca e in spatele volanului. atunci e vb de masini sport?
Bai.deci fata nu v-a zis sa ii explicati cum functioneaza...v-a rugat doar sa-i spuneti cum se numesc. sNukki acelea se numesc PADELE.si de obicei sunt puse la masini puternice
Masinile de curse au transmisie secventiala. E o cutie de viteze speciala, care schimba vitezele fara ambreiaj.
Masinile de strada au cutie automata cu mod manual, sau cutie cu dublu ambreiaj(DSG).
De obicei se zice transmisie sport sau semi=automata dar se pune numai la masini puternice ce de ex un bmw M6
anonim_4396 întreabă: