În oraș, orice e pe benzina consuma, in gama ta de preț cel putin. O hibrida sau o electrica ar fi o varianta dar sunt mai scumpe.
Ar fi fost mai bun un motor de macar 1.2, 1.4, in 4 cilindri, nu în 3, cum sunt jucărelele astea, natural aspirat adică fără turbo, dar efectiv nu prea ai variante. Doar second, dar acolo e ca și cum ai da cu zarurile, șansele sunt mari să dai de cineva care vrea sa scape de o rabla in care arunci cu bani cu nemiluita. Deci cam asta e. Motorul in 3 de la Renault/Dacia nu cred că face așa mari probleme, noi avem la birou un sandero de vreo 4 5 ani care nu a făcut figuri până acum.
Vrei ceva cat mai ieftin si nici nu ai vreo cunostinta despre masini e clar ca nu iti trebuie un motor de racheta si motorul de 1l e mai mult decat suficient pentru nevoile tale.
Nu sunt vitezomana, dar din ce am inteles eu de la el, ar reiesi ca daca motorul e prea mic pentru caroserie, se chinuie, deci consuma mult si se si strica mai repede.
E o masina de oras, daca nu dai in ea pe autostrada in Germania zi de zi nu cred ca te afecteaza motorul de 1
Este Logan, dar tot cu motor de 1l si costa 12500.
Cam asta e trendul, downsizing la capacitatea cilindrică. Pentru oraș însă e suficient.
Vezi raspunsul pe care i l-am dat lui suntserios.
În oraș, orice e pe benzina consuma, in gama ta de preț cel putin. O hibrida sau o electrica ar fi o varianta dar sunt mai scumpe.
Ar fi fost mai bun un motor de macar 1.2, 1.4, in 4 cilindri, nu în 3, cum sunt jucărelele astea, natural aspirat adică fără turbo, dar efectiv nu prea ai variante. Doar second, dar acolo e ca și cum ai da cu zarurile, șansele sunt mari să dai de cineva care vrea sa scape de o rabla in care arunci cu bani cu nemiluita. Deci cam asta e. Motorul in 3 de la Renault/Dacia nu cred că face așa mari probleme, noi avem la birou un sandero de vreo 4 5 ani care nu a făcut figuri până acum.
Din nefericire, un model cu motor de 1.2, nu pare sa se vanda prin rabla.
Stanmariusvasile întreabă: