În oraș, orice e pe benzina consuma, in gama ta de preț cel putin. O hibrida sau o electrica ar fi o varianta dar sunt mai scumpe.
Ar fi fost mai bun un motor de macar 1.2, 1.4, in 4 cilindri, nu în 3, cum sunt jucărelele astea, natural aspirat adică fără turbo, dar efectiv nu prea ai variante. Doar second, dar acolo e ca și cum ai da cu zarurile, șansele sunt mari să dai de cineva care vrea sa scape de o rabla in care arunci cu bani cu nemiluita. Deci cam asta e. Motorul in 3 de la Renault/Dacia nu cred că face așa mari probleme, noi avem la birou un sandero de vreo 4 5 ani care nu a făcut figuri până acum.
Vrei ceva cat mai ieftin si nici nu ai vreo cunostinta despre masini e clar ca nu iti trebuie un motor de racheta si motorul de 1l e mai mult decat suficient pentru nevoile tale.
Cam asta e trendul, downsizing la capacitatea cilindrică. Pentru oraș însă e suficient.
Din nefericire, un model cu motor de 1.2, nu pare sa se vanda prin rabla.
Nu sunt vitezomana, dar din ce am inteles eu de la el, ar reiesi ca daca motorul e prea mic pentru caroserie, se chinuie, deci consuma mult si se si strica mai repede.
E o masina de oras, daca nu dai in ea pe autostrada in Germania zi de zi nu cred ca te afecteaza motorul de 1
Stanmariusvasile întreabă: