| sasha22alexa a întrebat:

Eu nu prea ma pricep de aceea va intreb pe voi. Mi s-a rupt cureaua de la alternator. Presupuneam ca este de la intinzatorul curelei pentru ca era blocat si topit. Am dus masina la mecanic si mi-a confirmat ce am crezut. Insa, a doua zi, cand am fost sa imi iau masina, mi-a gasit alternatorul blocat, chiar daca eu verificasem masina inainte si nu era nicio problema cu alternatorul ( se invartea in amandoua directiile.) Si uite-asa, am platit foarte mult in plus de la pretul stabilit inainte.
Intrebarea este: Chiar se putea strica alternatorul din cauza curelei? Sau l-au stricat ei in timpul repararii?

6 răspunsuri:
| hummmer a răspuns:

Păi odată cureaua ruptă, alternatorul nu se mai învârte, dar nici nu păţeşte nimic, deci era bun când i l-ai adus. Cred că l-a luat el şi ţi-a pus unul stricat şi apoi ţi-a luat şi bani pe el.

| sasha22alexa explică (pentru hummmer):

Eram de fata a doua zi cand lucra la masina si chiar era blocat alternatorul (chiar daca cu o zi in urma se invartea). E posibil sa-l fi stricat el in timpul demontatului? Am vazut ca batea cu o surubelnita in el pentru ca nu intra la locul lui

| hummmer a răspuns:

Nu ştiu ce maşină ai, dar la majoritatea lor nu dai alternatorul jos să îi schimbi cureaua.Îl slăbeşti puţin, pui cureaua, îl străngi la loc.
Posibil să-l fi stricat/schimbat în prima zi.

| sasha22alexa explică (pentru hummmer):

Da, ai dreptate, pentru ca el se chinuia sa-l bage la loc si nu intra. Apoi ''si-a dat seama'' ca e blocata rola alternatorului. Multumesc pentru raspuns

| ginoeugen23 a răspuns:

Te.a fentatlaughing

| Al99 a răspuns:

Este cam greu sa strici un alternator.
Poate asta a fost cauza initiala.
In timpul functionarii poate ajunge si la 15000 de rotatii pe minut.
Sau l-au inlocuit cu altul defect.