Daca iti permiti, mergi pe automata, mai ales daca o sa conduci mult intr-un oras aglomerat.
Cu cutie automata nu o sa ai nici o emotie la plecarea/pornirea din rampa. (nu o sa-ti moara motorul, nu o sa fortezi ambreiajul, caci nu poti strica ceva ce nu exista.)
Condusul e mult mai lejer, si mai placut.
Singurele dezavantaje sunt legate de pret:
++ o masina cu cutie automata e mai scumpa
++ consuma putin mai mult
++ repararea cutiei de viteze e semnificativ mai costisitoare la automate
PS: frate-meu merge maine sa vada un C4 Cactus (automat), il vrem pentru taica-meu.
E deja in varsta si nu mai simte ambreiajul cum trebuie, face niste plecari )
Si-a schimbat ambreiajul de 2 ori in ultimii 4 ani.
Indiscutibil, automata.
E mult mai usor si comod de condus si nu ii poti distruge ambreajul tinand piciorul pe el fara sa iti dai seama sau manevrandu-l rau, de exemplu.
Deci, eu am un Microcar care e automat dar am mai condus masina manuala a lui tata si nici nu se compara
Ce intreb eu, ce raspunzi tu. Este insignifiant acest lucru, dar daca chiar te intereseaza asa mult, nu lucrez. Parintii o cumpara.
Cred ca ai uitat ca de carnet poti sa dai la 18 ani
Intrebi sau imi raspunzi, ca ai pus semnul(?)
Deci nu esti femeie, mai ales ca masina ti-o cumpara parintii.
Cam scumpă. Ar trebui sa pornesti cu una mai ieftina. Una e sa lovesti o masina de 4-5000 de euro si alta una peste 8000 de euro. Merge si automata daca te descurci cu asemenea cutie de viteze.
Am raspuns, emoji de ras il pune ca semnul intrebarii.
Ma refeream la gen(feminin/masculin).
Mersi de sugestie, dar nu vreau sa pornesc cu una mai ieftina, astfel incat nu ma atrage alta.
Automata pentru oras, manuala pentru iarna, drumuri lungi si intretinere usoara.
Stanmariusvasile întreabă: