E posibil sa ai probleme cu clapetele de aer din bord, cu radiatorul de caldura sau cu chiulasa.
Greu de spus care dintre ele ar fi.
Clapetele de aer se mai blocheaza, radiatoarele se mai infunda, iar in cazul in care ai probleme la chiulasa (garnitura), poate intra aer (compresie) in circuitul de racire, formand goluri de aer, care aproape ca tin in loc antigelul, pompa dezamorsandu-se.
E un fenomen frecvent la TDI-urile cu ceva mai mult km, la benzinare apare mai rar.
Schimba termostatul, mai mult ca sigur, acolo este problema.Acul la ceasul ala trebuie sa incremeneasca la 90, nu trebuie sa se miste nici fractiune de mm, asta dupa ce apa sa incalzit la temp aia.
Schimba termostatul pentru inceput, pune mahle sau behr ca sa nu l schimbi de doua ori.
Apoi daca tot nu baga caldura suficient schimbi si radiatorul de caldura din habitaclu, este boala veche VW are celulele f fine si in timp se infunda cu mizeria din instalatie. Curatarea nu tine prea mult.
Daca baga putin la sofer si mai deloc la pasager sigur este infundat.
Clar termostat defect si cel mai probabil din cauza aia nu baga caldura, am patit si eu asta in mers apa scadea pana la 70 cand stateam pe loc iar urca pe timp de iarna ca vara nu iti dai seama, apoi ar putea fi clapetele de inchidere ele au problema asta la multe masini, am întâmpinat o trebuit sa desfac mai multe chestii sa ajung la clapeta am lipit-o pe inchis adica baga cladura tot timpul si asa aerul condiționat nu mergea, caloriferul cel mic prea putin probabil nu prea am auzit de schimbarea lui printre cunostiintele mele
Stanmariusvasile întreabă: