Atunci imi pare rau pentru tine. Poti sa faci o facutate de Autovehicule Rutiere si apoi o calificare de mecanic auto dar nu va fi de ajuns. In timpul facultatii eu iti recomand sa te duci la un service auto ca ajutor de mecanic si o sa inveti mult mai multe din practica stand pe langa mecanici decat din orice facultate si orice calificare.
Sa stii ca nu esti singurul care mia recomandat asta. Ms.
Deci, mecanic auto e una ( nea gigel schimba`mi si mie amortizoarele franele planetarele, vezi de ce se aude sunetu asta cand dau in gropi etc ), ceea ce ai zis tu in intrebarea ta este o totala IDIOTENIE. in ideea ta cum modifici tu o masina sa ajunga de la 200 cp la 500? cu surubelnita si ciocanul? pentru multe motoare care sunt capabile de asemenea transformari, exista kit`uri de upgrade pe net. pistoane turbina intercooler axe cu came garnituri de chiuloasa mls si lista continua, tu decat le montezi. ceea ce trebuie sa inveti cu adevarat, si asta nu inveti citind pe net este sa stii sa umblii la timpii la motor, sa remapezi calculatoarele, pe scurt fiecare parametru al motorul trebuie cunoscut ca sa stii cum ii afecteaza performantele. poti sa ai tu motor de 6.0 V12 bi-turbo dar daca nu are o mapa zdravana il ai degeaba. am un prieten care a facut niste modificari extreme la un ford, era super multumit de masina pana intr-o zi a venit un tip obsedat pe partea calculatoarelor de masini si fara sa bage un ban sub capota i`a marit performantele vazand cu ochii. ai mult de invatat pe subiectul asta daca nu ai stat de mic cu nasul sub capota, e greu sa o faci acum la 17-18 ani. acei oameni care fac modificari extreme sunt cei care aveau tati mecanici si erau trasi dupa ei la munca la garaj de la varsta de 7-8 ani