La iarba mare e recomandat sa folosesti un disc circular, cu firul doar fortezi motorul si se incalzeste foarte repede, probabil ca de acea se si opreste motorul.Afara e cald, motorul trage si el aer cald, se incalzeste repede din cauza ca se si forteaza motorul si se opreste la o temperatura ridicata.Incearca sa folosesti discul in iarba mare si buruieni si firul la iarba mica si la detaliat.Nu cred ca o sa ai probleme deoarece e un stihl, sti cum se zice, daca un stihl nu porneste sigur e vina ta, masinaria ta e foarte buna, sigur faci tu ceva gresit.Eu am trecut pe o motocoasa de umar dac de la ruris si o abuzez de un an in iarba mare si boscheti si merge brici, se m-ai opreste motorul daca folosesc fir in iarba mare.
Deja ai acum probleme cu ea nu in viitor O motocoasa buna trebuie sa mearga si dupa 10 rezervoare fara sa mai faci pauza! Am avut unul care facea la fel, era o marca de 2 bani, deci facea la fel pana cand odata nu a mai pornit deloc, l-am aruncat direct la gunoi si am decis sa nu mai cumpar ceva de genul asta! Deci daca vrei ceva bun care sa mearga ai nevoie de un stihl sau ruris! Bafta!
Salut,s-a oprit ca nu are benzina sau asa brusc cu benzina necesara in rezervor? Motocoasele de umar au nevoie si de pauza, dupa 40 de minute faci o pauza de 10 minute.Nu ai iarba blocata la disc care sa ingreuneze rotatia, ai lubrifiat in interiorul axului la disc, nu ai ceva suruburi desfacute in zona motorului, nu se supraincalzeste. Poate tai cu fir in iarba mare si buruiana si distrugi fortezi prea tare motorul. Spune-mi mai exact ce probleme are si incerc sa te ajut din experie ta mea cu motocoasele.
Bună. Cu benzină... Iarba a fost maricica, da am folosit firul.
Poate ai probleme cu carburatorul, mai ales daca folosesti benzina de aia ieftina.
Ca sfat foloseste totdeauna benzina cea mai scumpa, aia cu cifra octanica cea mai mare.
Cum spunea cineva pe aici ai probleme, asa din spusele tale nu stiu ce ar putea fi.
Filtru de aer cum este? Daca filtru ala se infunda normal la un mom dat se opreste motorul pentru ca nu mai are aer.
Cauta si curata filrtru ala, eventual spala, usuca si pune la loc, ori pune altul nou.
Daca vei avea probleme in viitor? Problema este acum, deci va fi si in viitor daca nu o remediezi.
De afectat mai multe nu are ce, afla cauza pentru care se opreste, rezolvo si totul va fi bine.
Eu asa cred ca problema ar fi la filtru de aer, poate si carburatorul sa se fi format calamina in jigloare.
Verifica astea ce am spus apoi vezi ce se intampla si baga benzina scumpa, mereu, nu mai folosi deloc benzina de aia ieftina.
Ce am vazut acu, deja fabricantii au bagat pe cutie pe scula chestia asta, sa folosesti benzina cu cifra octanica cea mai mare.