Grea alegere.
Eu am 1.8 4x4 turbo benzina iar urmatoarea va fi 2.0 turbo benzina tot 4x4.La modele mai noi consumul este mai mic.
4x4 consuma mai mult cu 0, 5 l la suta.
Eu i-am pus gpl si consum cam 10 la suta cu accelerari si franari bruste.Cu 2lei pretul la litru de gaz incepe sa fie mai interesant.
Nu merge orice instalatie si nici orice instalator.
In general trage fata. Spatele primeste max 5%din cuplu.Doar cand computerul simte o patinare la una din rotile di fata se transfera cuplu la rotile din spate pana la 50%.
Cantareste 160 de kg in plus pentru 4x4, la 60.000 trebuie inlocuite uleiurile din diferential, cutie de transfer, haldex si daca tot ai masina suspendata si cutie de viteze.
I-am facut remapare la Tcm turbo, ar trebui sa am acum cam 200 de cai, de la 160 originali.
Cele 2.0 de 200 de cai le duci instant la 250.
Mi-a scazut consumul mediu, de la 11 % la 8 la mers normal, si trage mai bine.
Daca merg batraneste cu 90 pe centura sau dn1 scot consum mediu 6, 5%, sa moara dusmanii.
Dar cum naiba sa mergi batraneste cu 200 de caluti infometati sub capota?
Trec pe langa 2.0 tdi de orice fel usor, chiar cand se incapataneaza sa accelereze sa nu te lase sa-l depasesti.
Sunt curios cum o sa se simta upgrade-ul de la passat b6 2.0 tdi(140hp).Sper sa nu ma corupa prea tare
In prima faza o sa ti se para ca ai motorul oprit si o sa-i mai dai o cheie.
Apoi o sa ai tendinta sa mergi subturat, fara sa realizezi ca poti sa o duci la 6500-7000 rpm.
Are cuplu constant incepand de la 1450 rpm, dar puterea maxima o ai pe la 5000.
Si puterea corupe, intotdeauna.
Si trebuie sa inceapa sa ninga, abia atunci incepe distractia.
Nu ai spus dinc e an e fiecare masina.Ai aratat pe ce platforma sunt ala B asta arata dar o masina este fabricat pe aceiasi platforma vreo 4-5 ani la rand, ca urmare trebuie sa spui ce an este fiecare masina si citi km are fiecare la bord.Acum ce spui tu is din clase diferite, audi clasa compact VW e midsize, deci passatu este nitel mai mare deci mai greu, ca urmare consuma ceva mai mult, dar sa stii exact trebuie sa stii ce an este.Amindoua au acelasi motor, exact acelasi pentru ca vin de la aceiasi fabrica de motoare adica VW. Daca is acelasi an atunci audi ar fi mai bun in ce priveste consumul si calitatea.Dar Passatul este ceva mai maricel ca spatiu in interior.Cred ca a4 ar fi ceva mai dotat cred nu stiu sigur, asta tu trebuie sa vezi a4 ce anume este basic, full sau ce dotari are si passatu la fel. Daca a4 ar fi si quattro asta ar fi mai bine pentru Romania pe timp de iarna, passatu sigur are doar tractiune fata indiferent ce an este.Cred ca amdnoua ar avea undeva la 200 CP dar la consum mai bun ar fi a4 ca este mai usoara decat passat chiar daca a4 este qattro tot consuma mai putin decat passat. Daca este de 200CP atunci la a4 vei avea un consum mixt de 9-10%.Nu stiu ce spun unia ca consumi 6% asa ceva nu exista la o putere de 200 de cai.Ce spun sunt info de la fabricant.Pot sa iti spun si consum urban si pe autostrada daca chiar veei sa le stii.Dar pe vreme umeda sau pe zapada e bun a4 ca este quttro din ce spui.Nu este 4x4 este quattro adica trag toate cele 4 roti tot timpul, nu poti alege tu sa traga 2 sau toate rotile.La 4x4 alegi tu cate roti sa traga, asta sa nu faci confuzie.Sau cum le mai spun in engleza AWD.Chiar daca is clase diferite cred ca a4 este superior lui passat. Unia or sa zica cas facute de aceiasi mama dar nu-i chiar asa.a4 este mai calitativ ca este facut de audi nu de vw.amindoua apartin vw dar nareb a face a4 este facut de audi. Fabrica nu-i aceiasi vw doar a cumparat audi aia au ramas unde sunt doar sa chimbat proprietarul. Apoi trebuie sa ai in vedere si pretul fiecarei masini.Nu ai dat detalii de an si km.Astea conteaza atit la vinzare cit si la cumpararea unei masini.Din ce ai spus B7 la audi aia inseamna ca masina poate fi din anii 2005-2008 toate a4 is facute pe platforma asta b7.Acum CP is diferiti pleaca de la 130 de CP si ajunge pana la 220 CP fctie de dotarile de pe motor.Tu din ce ai spus a4 a ta are vreo 200 de CP ca e turbo.Passat ala B6 ce spui e cam la fel 2005-2008.deci daca ar avea acelasi motor ar avea cam aceiasi putere.In sf cam astea is asa in mare.Deci conteaza f mult ce an este pentru ca o fi el audi a4 dar una este unu din 2005 altul este 2012 de ex.Conteaza f mult ce are pe el acel motor. Uite un ex ca sa iti dai seama.Un audi a4 din acelasi an sa zicem 2012 consuma mai mult decat un audi a6 din acelasi an cu exact acelasi motor.Deci depinde ce are pe el acel motor.A4 consuma sa zic 9% iar a6 are un consum de 7%, dar trebuie sa ai in vedere ca a6 este mult mai greu sa zicem undeva cu 700 de km mai mult dar surpriza consuma mai putin.Este vorba de tehnologie ce are pe el motoru ce calculator are masina, ce stiu si eu pistiane are, ce turbo are si asa mai departe. Exemplu asta este acelasi motot, acelasi an si la fel tractiune fata si consum mixt. Daca nu te intereseaza aceste detalii atunci alege a4 ca este mai de calitate.Asta e parerea mea.Adica spun ce am vazut si cemi place mie si pana la urma adevarul este a4 este mai calitativ ca passat chiar de passat este clasa superioara.Bafta orice ai alege.
Daca nu dezactivez esp-ul nici pe zapada nu poti sa faci ceva.
Tin la ambreiaj si incerc sa fac nimic extra.
Astea sunt masinile:
http://www.mobile.de/......73804.html
http://www.mobile.de/......80457.html
OK, am sa merg pe A4 B7 2.0T,la ce trebuie sa ma uit prima data? Sa ma uit daca a fost indreptata, vopsita?