| lilskies a întrebat:

Bună seara,
Bmw seria 3 e36 sedan
Motor: 1, 6 benzină
Km: 270 000
An: 1992
Preț: 800€
Opțiuni trapă și climă

Audi a4 quattro 1998 Break
Motor: 1, 9 TDI zice lumea că-i legendar
Km: 280 000
Reglaj scaune
Oglinzi/geamuri electrice
Incalzire oglinzi
Full piele

Pe care să o aleg?
Imi place si bmw-ul arată impecabil, l-am verificat.

Răspuns Câştigător
| Sofer a răspuns:

Dacă se strica atunci începi sa bagi bani laughing e mai confortabila la drum lung diesel.
Cu benzinar ul nu ai bai fiind aspirat dar sunt predispuse sa consume ulei dacă nu a fost întreținut motorul. Având o benzinăra îți spun că nu a făcut nicio problema în 50.000 km.

10 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nicio masina nu e impecabila la 800euro si 30 ani, sa fim serioși

| lilskies explică (pentru suntserios):

Știu dar n-am buget si sunt începător imi trebuie o mașină pe care să o conduc să învăț să conduc

| suntserios a răspuns (pentru lilskies):

Nu voi intelege niciodata logica asta. Avand un buget atat de mic care e logica sa cumperi o masina de 30 ani si premium pe deasupra. Cand in banii aia poti lua un Clio sau o Corsa care nu au 30 ani si la care piesele nu sunt premium

| lilskies explică (pentru suntserios):

Am căutat la mine in oraș dar n-am găsit decât la 1500€ cea mai ieftină și nu am atât am gasit una din 2001 la 500€ dar arată teribil are si rugină ce sa vezi mașină din 2001

| Sofer a răspuns:

Ar fi o alegere și Audi a4 1.9 tdi ca e mai economa. Dar cauta cu tracțiune față. Având quattro ai alte costuri în plus. E destul de greu sa găsești una sa arate bine interior exterior și sa fie ok tehnic. Impozitul e doar 180 lei care nu e o avere.

| lilskies explică (pentru Sofer):

Parcă stiam ca benzinarul e mai ieftin de întreținut

| Sofer a răspuns (pentru lilskies):

Dacă se strica atunci începi sa bagi bani laughing e mai confortabila la drum lung diesel.