Avem nevoie de niște date mai concrete.
Zgomotul se aude doar în mers, sau și în staționare, se oprește dacă apeși ambreiajul, sau nu?
Dacă se aude tot timpul și se accentuează odată cu turația, cel mai probabil sunt tacheții hidraulici de vină.
Nu cred sa fie volanta deoarece nu se modifica nimic la apasarea ambreiajului dar creste temp. si scade puterea
multumesc pentru raspuns... deci zgomotul se aude si in mers si in stationare si daca apas ambreiajul si daca nu-l apas iar tachetii i-am scos pe toti si i-am curatat. deci zgomotul e o vibratie care se simte si in volan si totodata creste temp foarte repede si scade puterea motorului
Daca ai volanta cu masa dubla ai gasit defectul.A inlocuit-o si un amic de-al meu la un Santa-Fe la 100. 000km.
Innebunise alergand pe la mecanici ca nu stia de unde vin vibratiile.
Cu 40 de mil a rezolvat-o.
Volanta este clasica nu din 2 parti ca la ex pasat, audi si ce inseamna masa dubla
?
Bun, deci daca ai schimbat uleiul la timp si restul chestiilor de intretinere e bine ( cv major) dar daca nu si zici ca creste temperetura uitate sa nu ai scurgere de ulei, uitate la vibrochen urgent si la mine s-a intamplat dar a mea e dacie 1310 si a fost de la planetare si seminlonjeroane dar mai bine cheama un mecanica care stie cu masini noi si vezi
Problema este toba de esapament, iti spun din propria experienta... mie mi s-a rupt un suport de prindere si imi batea in tot ce prindea pe acolo
Buna ziua ma intereseaza asa in mare pentru demontat si montat un motor de bmw 525 ce pret se ia? scuze
danutssu95 întreabă:
Lubeniță38900 întreabă: