O duci la un atelier de incredere sa spele blocul motor si sa-i adauge uleiul recomandat de fabrica si eventual sa depisteze problema carburatorului.
Sigur ca iti schimba greu, daca tu pui in cutie ulei pentru cutii hidramate, pentru ca tu atunci cand debreiezi incetinirea ambreiajului este determinata tocmai de densitatea uleiului, ma gandesc in ce fel iti face cu motrul rece! Honda recomanda pentru cutii chiar uleiul Castrol 10W40, dar eu iti recomand uleiul Castrol Gear MTX. Nu uita uleiul din cutie se schimba la 10.000 de km. Acum trecem la problema ca se inneaca uneori, cu siguranta ai mizerie in rezervor, ai doua variante ori dai rezervorul jos si il speli ori ii montezi un filtru de benzina intre robinet si carburator. Ajunge mizeria in carburator in camera de nivel constant si de acolo pleaca pe jiglere! Nimic mai simplu.
Cam asa arata filtrul de benzina:
http://www.brixiamoto.it/it/filtro-benzina-motoforce-fast-flow-ii-7mm-blu
Multumesc, dar am filtru de benzina pus si carburatorul l-al curatat periodic. dar nu inteleg, are legatura faptul ca merge cutia creu cu faptul ca se inneaca? o data stiu ca am tinut-o putin in 13 mii de turatii si dupa mi s-a oprim, nua mai pornit atuni si aveam si cutia blocata, usor si-a dat drumul