Incearca sa-i refaci garnitura de camera de nivel constant, asa se numeste "capacul", probabil pe acolo trage aer fals, apoi controleaza si garnitura intre carburator si colectorul de aer, teava de care este prins carburatorul si acolo este o garnitura si controleaza-i si prinderea de cilindru! Doar aer fals, altceva nu "vad"! Schimba-i si bujia cu una noua! Incearca si pune-i niste benzina in capul pistonului cu o seringa! Cu bujia noua! Incearca si asa! Atunci putem sti ce trebuie facut mai departe!
Acesta este motorul de pe mopedul tau?
http://www.motor-bike-breakers.co.uk/......eaking.jpg
Sau acesta?
http://www.jawa.ee/images/mot50.jpg
Oricare ar fi modelul, tu demonteaza carburatorul si spala-l apoi sufla-i jigloarele dupa care monteaza-l la loc! Pe carburator la amandoua modelele observi surubul din mijlòc, (relanti) iar cel din dreapta catre colectorul de aer ce duce in cilindru mai este un surub, il strangi de tot apoi il desfaci 1, 5 ture si mai strangi o jumatate de tura relantiul! Daca intampini probleme iti stau la dispozitie! Salut! Sa-mi spui dupa ce l-ai pornit ce culoare are bujia!
Buna, am demontat carburatorul am curatat jigloarele, dar garnitura de la capac de la carburator este foarte uzata si nu cred ca mai inchide bine, am facut cum ai zis cu suruburile alea 2 si tot am dat la pedale.dar nimic. Si bujia are culoare mov-violet. Poate pride aer fals pe undeva dar nu stiu pe unde... Mersi
Da amandoua garnituri sunt stricate, dar acum am dus-o la un prieten care se pricepe la motoare si o sa schimbe si semeringurile si ambreajul si tot ce mai este nevoie. Si multumesc pentru ajutor!