Un prieten o avut consum de ulei la un 1.6 MPI de la VW si o rezolvat problema cu 4000 lei. deci se poate.
Deci tu repari masina dupa ce auzi ca spune unu altul pe net? frumos, e bun si asa rau.
Inainte sa faci ceva trebuie sa afli exact cauza, nu te apuci sa schimbi garnituri la valve ca asa au zis nu stiu care pe net.
Mecanicu ala cu mia lui de euro ce a spus ce problema? Sau pretu ala este doara sa schimbe garniturile alea?
Sa afli pe unde ar iesi ulei poti sa faci ceva teste, dar cum tu singur nu stii sa faci mai nimic, cred ca ar fi trebuit sa cumperi o masina noua sau una destul de buna.
Teste care stie sa faca o sa iti ia bani, desi nu ar trebui.Ai putea tu sa faci teste dar ai nevoie de cateva scule si ceva cunostinte,sau macar indemanare,pentru ca gasesti pe Youtube destule video f explicite.
Daca masina are turbo atunci pierde mai mult ca sigur pe acolo. Daca nu are turbina,atunci ar putea pierde pe la segmenti,sa piarda asa mult cum spui pe la semeringurile alea nu prea cred.
Faci test cum am zis,primul test,faci test de compresie,aia e simplu,doar ai nevoie de o scula simpla.
Daca compresia este buna,inseamna ca ai avut noroc si segmentii is buni.
Daca compresia nu-i buna,trebuie sa vezi ce e de vina segmentii sau valvele,asta e alt test ceva cu fum,nu mai stiu nici eu,nu am faqcut decat pentru mine ocazional.
Daca ai turbina,aia se verifica f simplu si usor,daca nici asta nu poti verifica atunci mergi si ia masina noua
Eu zic eventualele cauze posibile, nu stiu masina aia ce are ce n-are, de aia zic turbina sau fara bla bla.
Am aici un mecanic iti zicea din cateva miscari pe unde pierde si este roman din asta in varsta, dar priceput si pe bani putini.
Deci nu mai intreba de costuri, cauta si afla sigur cauza, apoi intrebi ce sau cat costa.
CalinTenteaOctavian întreabă: