| EmilTraian95 a întrebat:

Buna TPU am o intrebare in special pentru expertii in motoare volksvwagen. Deci sunt indragostit iremediabil de Seat Ibiza III (2002-2008) iar in viitorul apropiat imi voi achizitiona unul. Vreau neaparat motorizare diesel datorita consumului dar am niste dubii legate de motorizarea diesel pe acest model. Primul motor diesel ce vreau sa-l aduc in discutie este 1.4 TDI de 75/80 cp mi se pare un motor foarte ok si cu taxe evident mai mici insa sunt student si o sa mi duc colegii la facultate cu el deci nu ar trebui sa consume mult cu 4 sau 5 persoane in masina? Al doilea motor este 1.9 SDI am inteles ca sunt economice dar puturoase avand in vedere ca au cam 68 cp deci legat de aceast motor as vrea sa stiu daca renteaza cumva in fata celui de 1.4 pentru ca nu as vrea sa platesc taxa mai mari fara diferente pozitive semnificative. Al 3 lea motor este cel de 1.9 TDI 101 cp cred ca este echivalentul ahf de pe golf 4, este acesta un motor superior celui de 1400? am inteles ca un motor diesel mai mare este mai rentabil la consum daca nu oboseste si eu cam o sa am mereu multe persoane in masina plus multe drumuri urbane. Iar ultimul motor este cel de 131 cp 1.9 TDI acesta are o cutie de viteze 6+1, intrebare mea este : este un motor economic sau e mai mult pentru vitezomani si o sa manance mai mult? Are diferente semnificative de consum in plus fata de restul motoarelor? Specific faptul ca nu sunt maniac al vitezei prefer o viteza maxima de 120 dar nici sa nu mor pana depasesc cum patesc cu loganu 1.4 a lui tata. In concluzie care este cel mai rentabil motor pentru aceasta masina? sunt dispus sa dau pe ea cam maxim 4000 de euro pe ea.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu ti-am zis, as alege 1.4 pentru ca e un motor ok. Cum am mai spus, vibreaza si suna foarte tare, dar gasesti putere multumitoare in el.
TDI-ul mi se pare prea puternic pentru Ibiza, SDI am condus si era foarte placut, datorita cuplului imens, pe caroserie usoara. N-am incercat insa viteze mari, sa vad daca se simte sau nu lipsa turbinei.
Mai vezi si alte pareri, incearca si forumurile de profil, cum ar fi www.vwforum.ro

2 răspunsuri:
| EmilTraian95 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multumesc mult de sprijin si scuza ma ca te-am stresat atat laughing Voiam sa fiu absolut sigur, invat multe din intrebarile de genul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru EmilTraian95):

Daca ma stresau intrebarile cuiva, nu eram prezent zilnic pe aici tongue
Fii atent ce cumperi, ca VAG-urile sunt masinile perfecte pentru 'samsarit'. Asta pentru ca detaliile ce tin de aspect, rezista uimitor in timp. Dai de VW-uri cu peste 400. 000km si interiorul ca nou. Nu fac rupturi prea repede, iar caroseriile dupa 2000 se tin foarte bine. Cand le vezi, spui ca sunt 'ca noi', dar daca nu esti atent, patesti ca in ultimul caz pe care il cunosc, cu Fabia 1.4 TDI la 2500e (parca), care si-a dat seama mai tarziu, ca turbina pierde ulei intr-un ritm alarmant (1l/200km).
Deci, nu te lasa furat de aspect!