| FORMULADTI a întrebat:

am o motocicleta de 49.9 cm3, azi mi sa intimplat ceva straniu.Mergind la deal (dealul foarte lung)cu viteza 1 cu 8000 rotatii din 12000 pe care le are sa stopat, deci a scazut rotatiile si sa oprit motorul.Am incercat s-o pornesc in tot felul nimic frate, i-am dat drumul la vale am pus-o in viteza si mergeam la vale cu viteza a 4-a uite aici iar imi scad rotatiile si iar se opreste motorul. Ajungind acasa cu ea de cap, cit am impino am auzit ceva bataturi la roata din urma. Ce poate fi? Va rog sfaturi si opinii >mersidau FUNDA. Poate s-ai fi aprins motorul? sad

Răspuns Câştigător
| 9gygy a răspuns:

Nu din cauza rotii ti se opreste motorul. E posibil sa se fi ars garnitura de la carburator care vine prinsa pe cilindru. La 8000 rpm cat i-ai dat... iti dai seama ca au fost ceva temperaturi.

3 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Pot fi multe probleme, foarte multe, dar dupa parerea mea si din experienta mea sunt segmentii! Desfa motorul si vezi dar eu cred ca segmentii!

| a1doru a răspuns:

La distanta asta si la turatia de 8000 in viteza 1a, ai calat motorul. daca nu mai porneste, ai probleme mari.trebuie sa desfaci motorul sa vezi ce pagube ai[segmenti, piston, ambielaj]

| InfoMotoRo a răspuns:

Pana nu desfaci nu stii ce are... nu cred ca-s segmentii, daca erau segmentii pornea dar mergea prost. Benzineste? Scanteieste? astea-s primele chestii pe care le verifici. scoate bujia si incearca sa vezi daca da scanteie. Daca nu, inseamna ca ai problema. electrica (senzor, CDI, bobina, etc) Daca da scanteie, mergi mai departe. Vezi daca se alimenteaza. Cu bujia scoasa pune un deget pe locasul bujiei. Daca ti se umezeste cu benzina e ok (adica benzinestewinking )
ce motor ai?
Cea mai buna optiune ramane duba. Aia care il duce la service. Poti strica mai mult decat repara.