| EmilTraian95 a întrebat:

Buna TPU am o probelma la Dacie... mi se subtureaza pana moare motorul din mers desi am acceleratia calcata pana in pamant... ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca iti moare in sarcina e posibil sa fie si de la pompa de benzina, sau nivelul prea mic in carburator.
Si din carburator ar putea fi, insa carburatorul Carfil pentru Dacie nu are reglaje pentru mersul in sarcina, nu ai ce sa-i faci. Doar relanti-ul, pompa de sprit si nivelul in camera plutitorului pot fi reglate.
Cum spuneam, vezi cum e nivelul in plutitor.
Intra pe www.daciaclub.ro la "Probleme tehnice - Dacia 1310", ai sa gasesti multe tutoriale care explica de la A la Z cum se regleaza o Dacie.

7 răspunsuri:
| ionutz03 a răspuns:

Parerea mea e ca nu trage aer cum trebuie. Vezi reglajele de aer, sau chiar filtrul.

| cristimihailov a răspuns:

Pai cel mai simplu ar fi sa o duci la mecanic...

| EmilTraian95 explică (pentru cristimihailov):

Cu reparatii si manopera iau alta dacie laughing

| cristimihailov a răspuns:

Atunci cere o parere. Sa iti spuna ce are ca sa stii daca te bagi sau nu la reparat. O sa iti spuna un mecanic asta si apoi te uiti pe net si vezi ce se poate face.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu, la ale mele, daca nu-mi place cum trag, sau dau in nas, refac reglajele cap-coada, fara sa stau pe ganduri. Mai putin tachetii, la care nu umblu eu, am mecanic.
Avansul il trag la punct cu ajutorul semnului de pe volanta si al LED-ului de control de pe Gotronic (aprindere electronica, recomand), nivel in carburator, curat jiglorul de relanti, verific la ochi celelalte jigloare, dau spray WD40 pe clapeta carbului, verific furtunasele de gaze, furtunasul de la avans vacuumatic, apoi dau cheie.
Porneste bine sau mai greoi, apoi fac reglajele cu motorul pornit:
-avans (din nou, ca atunci cand e pornit motorul il trage vacuumaticul in alta pozitie)
-amestec de relanti (surubul din partea de jos a carburatorului)
-relanti
Mai pulverizez niste spray cu motorul pornit, daca carburatorul e incarcat cu calamina, apoi ies in probe, sa vad ce am facut.
Daca n-ai mai umblat de mult la motor, cumpara capac delco nou, pipa, platina si vezi daca bujiile sunt ok, sau trebuie schimbate.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

P.S.: Eu nu iau mai mult de 30 de lei pentru toate astea... Mai trist e ca de obicei cer piese consumabile (bujii, platina, fise, capac delco), care se apropie de 100 de lei, cand imi vine cate o Dacie care abia se mai misca de prost ce e reglata.

| EmilTraian95 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Am schimbat, bujiile, platina, pompa de inductie cablu de alimentare... tot asa se comporta... doar la carburator nu am umblat inca e posibil sa fie baiul acolo?