Nu functioneaza pompa de ulei.
Daca ai circulat asa, cumpara-ti alt motor.
Cheama un mecanic, si spune-i sa vina cu o sonda de masurat presiunea uleiului. Daca are mufa pentru diagnoza, poti vedea presiunea acolo.
Eu sunt de parere ca nu mai 'baga' pompa deloc, si de aia se opreste la relanti, ca nu are ungere. Asta e primul lucru de verificat, presiunea uleiului. Daca presiunea e ok, atunci e bulbul defect, din cauza lui aprinde becul, iar relanti-ul e o alta problema, fara legatura.
Repet, pana nu afli daca are sau nu ungere, nu mai circula. Nici nu o porni.
Pai poate fi de la bord ai verificat uleiul? Dar baia pot fi scurgeri daca nu e nici asta du-o la un service te scapa de bataile de cap.
O fost un mecanic s-o uitat si o spus ca e motorasu pas cu pas de vina pentru relantiu faza e ca masina trage doar ca mai da niste suturi dupa ce schimb vitezele exp 1 dau a doua se accelereaza greu si dupa soc si normal nu mai gasesti mecanici buni vor doar bani si lucreaza prost
O fost un mecanic s-o uitat si o spus ca e motorasu pas cu pas de vina pentru relantiu faza e ca masina trage doar ca mai da niste suturi dupa ce schimb vitezele exp 1 schimb a doua se accelereaza greu si dupa soc si merge normal nu mai gasesti mecanici buni vor doar bani si lucreaza prost sad
Sa schimb uleiu cica nu are vascozitate
Doar daca are miros de benzina, poti spune asta.
Eu insa nu prea cred. Trebuie verificata presiunea.
"Mecanicul" ala a tratat cam superficial problema.
Probabil ai deja motorul 'dauna', daca ai circulat asa. Se va aprinde becul de acum inainte chiar si cu mama uleiului, mai ales la relanti, si nu te vei putea baza pe el, la drumuri lungi, ca risti sa se sparga.
Ma duc sa o pun pe tester sa fiu mai sigur multumesc frumos