Nu merita 1300e daca mai intra bani in el.
Peste 1000 de euro ai pretentii de o masina ingrijita la zi, daca tot are 20 de ani. Poti lua Focus din 2006 cu 1500 de euro, mult mai avansat dpdv tehnologic.
Du-te cu ea la un mecanic cel mai bine dar un mecani bun, ca asa am crezut si eu ca e buna si i-am schimbat motorul si avea 119000 km o skoda fabia din 2008
Ofera/i 1000 euro. Cu restul de 300-500 o mai peticesti pe ici pe colo..in rest. sper sa nu dai peste cineva.
Este destul de obosita la 300 mii km, dar daca o scoti la 1000 euro, ca prima masina, este perfecta.
Kilometri reali sau 500 de mii de kilometri sunt de fapt. Modelul Toledo a fost cal de curse, utilizat la maxim ca vehicul de taxi, vehicul de companie etc.
Are carte tehnică, revizii? Motorul acela a fost vreodată scos de pe mașină și demontat?
Mai bine iei un Logan, dar mai nou decât Toledo.
La juma de preț iei un logan cu juma de km ce merge bine, trage, ca motor. E doar o propunere
Loganul din 2019 nu se apropie deloc de Toledo din 1999, ca nivel tehnologic. Lasati basmele.
Si Toledo e o caruta, dar Loganul ofera putin de nou. Nu merita banii.
Pe bune? asta e părerea unuia care a avut (dacă cumva a avut) numai gioarse de mașini. O respect dar dar nu merită... banii
Nu am avut "doar gioarse", lucrez cu "gioarsele" diferitor oameni, iar Loganul e cazan dinainte sa ii scoti folia de pe scaune si sa-i pui numere.
Am condus 100km un Logan, de la showroom pana acasa. Nou nout, avea vreo 10km in bord. Sunt cazane minimaliste, nu il compari niciodata cu o masina ieftina normala (Polo, Golf, Corsa, Astra, Bravo, Focus, Fiesta, etc).
Suiera vantul prin portiere, nici la Dacia 1300 nu era asa.
Sobolanii de semafor pot fi multumiti de ea, ca in traficul urban e o varianta buna (ieftina si fiabila), dar daca ai de condus de-a binelea, Logan e o idee destul de proasta.
anonim_4396 întreabă: