De ce vopsit si nu infoliat, bine o infoliere de calitate costa chiar mai mult decat vopsitul total.
Orice vopsea ai alege sa nu faci precum cocalarii care folosesc gold (auriu) pe toata masina sau alte chestii prea colorate pentru designul lor, tipul "purple lamborghini".
Nu o sa fii de acord dar cea mai buna vopsea este de obicei cea cu care vine din fabrica masina, iar cea mai putin pretentioasa si usor de intretinut si care nu-si arata varsta este celebrul gri metalizat, cea care ne-a stresat si pe noi si pe bug mafia.
Pe e46 fie sedan sau cabrio cred ca s-ar potrivi si ceva o nuanta de alb ceva perlat. Clar gusturile nu se discuta, dar producatorii asorteaza cred vopseaua cu lookul masinii, pe unele merge o anumita nuanta pe altele nu.
Orice culoare ai alege vezi ca trebuie sa treci pe la RAR sa o treci in carte...
M-am gândit si la o colantare, doar ca eu nu stau la oras, si unde stau eu mai este noroi si se mai lipesc pietricele de noroi si degeaba pui colant, cand sar pietrele este rau.
Pai si daca o vopsesti nu sar pietre? Gandeste-te ca, colantarea protejeaza vopseaua originala. Ai garantie pe ea, asta daca nu ai rugina pe masina.
Ba da sar pietre, dar la colant il pui degeaba, si la vopsea se poate adăuga protecție si atunci nu se zgarie asa repede.
Prin protectia vopselei te referi la nanoprotectie sau protectie ceramica, afla ca am asa ceva pe masina, am dat cam 450 de lei pe fiola aceea de ceara speciala plus am platit un specialist sa o aplice, ce crezi masina se zgarie in continuare chiar si de la spalatorie Si nu am folosit o nanoprotectie de proasta calitate, ieftina, mai ales ca s-a facut detailing complet exterior inainte sa o aplice, totalul a fost 1100 de lei.
Pe de alta parte nu cred ca are cum sa se exfolieze colantul aplicat de la saritul de pietricele, dar este opinia ta.
Nu știam ca nu isi face treaba protecția vopselei, interesant, mulțumesc!