Pai numai cel de pe spate partea dreapta bate. restul era ok cand a suit sus masina.
In astfel de cazuri se schimba ambele, e diferenta de uzura intre ele si pot sa apara alte probleme ulterior, daca asculti de diferiti domni care spun ca nu trebuie si merge si asa o faci pe banii tai si pe riscul tau.
Cat de importante sunt amortizoarele de pe spate? la fel ca cele de pe fata. Chiar nu va inteleg pe unii de sunteti zgarciti cu ceea ce nu trebuie, trebuiau schimbate ambele amortizoare (se schimba pe perechi nu doar unul!) din momentul in care ai vazut ca acela este scurs. Te poate costa viata un amortizor defect pe tine cat si pe ceilalti participanti la trafic.
Cat de scumpe sunt doua amortizoare de ford aftermarket? daca ar fi fost sa nu gasesti decat originale cum era?
eu pun numai piese originale la masina dar nu ca ma falesc ci pentru ca vreau o calitate in plus si sunt scumpe rau, dar e un compromis pretul mare cand vrei sa ai masina, daca nu mergeti fratilor cu mijloacele de transport in comun.
toata Romania si-a luat masini pardon rable dar majoritatea nu au bani si nici nu stiu ca o masina trebuie si intretinuta, atunci de ce le-au mai luat? ca sa arate vecinilor ca si ei au, pai daca si altii au eu de ce sa nu am.
La polul opus sunt unii care au niste vechituri dar le tin tipla cu piese una si una si revizii la zi si verificari, deci eu nu zic ca trebuie sa iti cumpere toata lumea zonda pagani, dar ce masina ai sa o tii ca in palma, caci pe sosele mai sunt si altii.
pai unii merg cu anvelope de vara sau super tocite iarna, altii ca tine fara amortizoare in regula, la altii placutele sunt tocite in asa fel incat strica discurile, altii au casetele de directie praf si curge din ele lichid etc
ce e oameni buni cu voi in neregula eu daca nu am bani sa schimb o piesa la masina mai bine merg pe jos! si asa cica mersul pe jos face bostanul frumos.
In afara de confort redus se reduce stabilitatea in curbe iar spatiul de franare se mareste.
Un fel de bomba pe roti.
BodenAlex întreabă: