Un search pe google si uite ce am gasit: dacă martorul de baterie rămâne aprins și după pornirea motorului, acesta indică în principiu o problemă de încărcare a bateriei sau o problemă internă a acesteia; șansele în această situație sunt 50%-50% șanse ca problema să fie de la baterie sau de la sistemul electric al mașinii, și se recomandă apelarea la un specialist în cel mai scurt timp.
S-a aprins o data martorul cand nu era motorul pornit, dar era pornit becu, stateam cu cineva in masina de povesti. S-a aprins dintr-o data martoru si am pornit imediat motorul. Dupa asta nu s-a mai vazut martorul deloc, nici pana acum.
Mergi la un electrician pentru verificarile de rigoare, desi cred ca mai degraba bateria ta este pe duca sau nu o mai incarca cine trebuie sa o incarce, de aceea am zis de mersul la electricianul auto.
Intr-o prima faza o sa iti incarce bateria la redresor asta daca e mai putin priceput, daca e mai priceput o sa descopere cauza pentru care bateria este la nivel scazut este ea pe duca de vechime sau alta componenta numai o incarca cum trebuie!?
Ar trebui sa mergi la un service sa iti faca un control la baterie si la instalatia electrica