Sigur ca se stinge becul deoarece, creste debitul de ulei si presiunea acestui in instalatia de ungere. Schimba senzorul poate el sa fie vinovatul, daca nu pierde presiunea pe axul(axele cu came ) si daca nu cuzinetii de pe arborele motor, palier+biela. Ar trebui sa demontezi un capac de pe palier, sa vezi care este starea cuzinetilor la fel si de pe biela. Ca sa-i mai prelungesti viata ai putea sa-i si schimbi, cuzinetii, chiar fara sa mai demontezi arborele motor. Cu o bucata dintr-o panza de bomfaier, mai scurta, /dupa ce ai demontat capacul palier, bati usor in cuzinet in partea opusa pintenului, folosind bucata de panza de bomfaier si un cioicanel mai mic. Apoi faci o rectificare a axelor cu came!
Trebe sa mai adaugi ulei, cand masina e oprita se duce la fund si senzoru detecta putin ulei in blocul motor, la pornire il arunca peste tot si de aia se stinge becul.
Ori ai uzuri foarte mari in motor si se pierde presiunea uleiului (ce ti-a explicat Jicarean_Calin_1960), ori ai pus o pompa defecta, care nu face suficienta presiune. Daca inainte de a schimba pompa nu aveai aceasta problema, eu zic sa schimbi pompa din nou.
Daca vorbim cumva de Dacii, vezi ca sunt doua tipuri de pompe de ulei, simple (de 1300), si cu debit marit. Cele simple nu prea trec de 4 nici la rece, cu motorul bun, pe cand cele cu debit marit urca pana la 6 la rece, iar la cald, cu motorul bun sta peste 2 in relanti, urca in 3 chiar 4 la relanti. Becul se aprinde cand scade sub 2, aproape de 1.
Nu este vorba de Dacii. Este vorba despre un opel astra. Asa mi-a zis precedentul proprietar din Germania a zis ca un timp asa face. Dar am venit din Germania nu cred ca se va intampla ceva. Dar cel mai sigur este senzorul
Eu nu m-as arunca pe bulb (senzor), sa nu uitam ca mecanica este si in motoarele de ultima generatie, iar problema cu becul de ulei la relanti e de pe vremea dinaintea daciei, si inseamna motor uzat.
Eu zic ca ar trebui sa urmezi sfatul lui Jicarean_Calin_1960.
Uleiul este subtire.Sau pompa, chiar daca este noua, nu are presiune.Cand va fi mai cald afara, becul va sta si mai mult aprins.Cu motorul cald.