Bateriile auto - de regula - sunt de "12V" (in realitate, imediat dupa incarcare au 14.4V).
Redresorul incarcator trebuie sa incarce cu un amperaj de minim 10 ori mai mic decat capacitatea (in Ah) a acumulatorului (cu cat amperajul este mai mic, cu atat timpul de incarcare este mai lung).
De exemplu, o baterie de capacitate 45Ah se va incarca cu curent de maxim 4.5A.
Ca urmare, este bine sa-ti achizitionezi un incarcator cu ampermetru montat, cu curent de maxim 4.5A sau mai mic.
După ambele, vezi ce scrie pe vechiul redresor daca ai avut vreodata, sau daca nu ai avut cere parerea cuiva care are redresor sa i ti spuna el, poti merge si la servisurile auto si intrebi acolo electricienii auto care cu asta se ocupă verifica baterii alternatoare.
Dupa V, in primul rand. Pentru autoturisme ai nevoie de 12V.
Valoarea A e bine sa fie de la 5 in sus, dar nu conteaza foarte mult.
De 12 v. Eu l-am folosit sa-mi pornesc un fiat doblo 1.9 JTD cand i-a murit bateria.